خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت اینستاگرامی سرپرست دادسرای جنایی تهران

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در یادداشتی اینستاگرامی درباره دو پرونده قتل بنیتا و سرهای کشف‌شده در خیابان شیخ بهایی توضیحاتی داد و خواستار نصب دوربین در معابر شهری شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از دوات آنلاین، در یادداشتی که شهریاری در صفحه شخصی خود نوشته، آمده است:

نصب دوربین‌ها در معابر تهران و شهرهای دیگه هم در کشف جرم کمک می‌کنه و هم در پیشگیری از وقوع جرم. در پرونده بنیتا نبود دوربین ضربه مهلکی به عوامل کشف جرم زد و بودن دوربین در محل پارک خودروی مسروقه که رها شده بود و بنیتا هم آنجا فوت کرده بود کمک زیادی به ما کرد.

(دوربین)تمام فعل و انفعالات شش روزه را ثبت کرده بود. از زمان پارک و پیاده شدن متهم و حتی دوستش که با پراید میاد دنبال متهم. طرح نصب دوربین‌ها یه بار مطرح شد که سر و صدای زیادی داشت و مسکوت شد. مسولان و مخصوصا نمایندگان مجلس به فکر باشند. شهر آبستن حوادث زیادی هستش. نصب دوربین ناقض حقوق شهروندی یا کاهش آزادی‌های فردی و اجتماعی نیست بلکه بالا بردن امنیت اجتماعی مبتنی بر مبنای علمی و کشف جرم است. در پرونده سرهای مکشوفه در شیخ بهایی هم نمی‌توان از کمک دوربین‌ها نگفت البته هم در پرونده بنیتا و هم خیابان شیخ بهایی دوربین‌های شخصی وجود داشت که کیفیت مناسب را نداشت چون شخصی بود و اختصاص به این کار هم نداشت که کار را مشکل کرد و باید از کارشناسان خبره استفاده کرد. در هر حال این دو پرونده ضرورت نصب دوربین در معابر رو بیش از پیش ضروری می‌نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا