خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در شهرداری کفگیر به ته دیگ خورده است»

رئیس ستاد اصلاح طلبان تهران با اشاره به مشکلات پیش‌روی منتخبان شورای شهر و شهرداری تهران، بر لزوم توجه به خواسته‌های مردم در زمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: کیسه شهرداری خالی است و کفگیر ته دیگ خورده است اما با همت بلند شما می‌توان برای این مشکلات چاره اندیشی کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی حاجی در مراسم تقدیر از اعضای ستاد اصلاح‌طلبان تهران خطاب به فعالان انتخاباتی گفت: با حماسه بزرگی که آفریدید خدا به شما خیر دهد. انشالله این مسیر ادامه داشته باشد و با همت شما و تلاش منتخبان تا سالها شاهد اینگونه موفقیت‌ها باشیم.

رییس ستاد اصلاح‌طلبان تهران افزود: لازم به ذکر نیست تلاش شما فقط اداره ستاد نبود شما فضایی در شهر بوجود آوردید و شعار هر شهروند یک ستاد را محقق کردید که اثرش از پخش پوستر بیشتر بود.

او تاکید کرد: فضای امید و تلاش این حماسه را آفرید. همچنین مردمان دیگری که با عشق به میهن و نگرانی نسبت به آینده کار کردند هم  اعضا ستاد بودند. این قسمت کار به خوبی انجام شد. قسمت دیگر به عهده منتخبان است و ضامن ادامه موفقیت‌های آینده است.

حاجی تاکید کرد: خواهران و برادرانی که در شورا هستند و برادری که رییس‌جمهور شد پای به میدانی گذاشتند که چهار سال پر زحمت را پیش رو دارند. اینک که این فرصت فراهم شده باید قدر بدانیم.

او خطاب به منتخبان شورای شهر گفت: اعتماد مردم و سیدمحمد خاتمی بر شما مبارک باد.

این فعال سیاسی‌ اصلاح‌طلب یادآور شد: عزیزان شورا، تهران را در شرایطی تحویل گرفتید که وضع بدی دارد و حتی برای تامین حقوق شهریور شهرداری هم شهردار مشکل دارد. حداقل بدهی ۲۵ هزار میلیارد تومان است. شهری با هزاران مشکل و با این اعتبارات باید به میدان رفت. کیسه شهرداری خالی است و کفگیر ته دیگ خورده است اما همت بلند شما می‌تواند برای این کارها چاره اندیشی کند.

حاجی به انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران از سوی منتخبان شورای شهر اشاره کرد و افزود: دکتر نجفی برنامه‌هایی برای شما ارائه کرده است. اجرای این برنامه کاری است که از شما ساخته است. شما هم مسئولیت اجرا و هم انعکاس خواست مردم را دارید. یادمان نرود که بدهکار مردم هستید و خواست مردم از نگاه شما دور نماند.

او به مشکلات تهران اشاره کرد و گفت: بچه‌های کوچکی که به بهانه فروش گل یا هر چیز دیگری سر چهارراه صحن‌ های دلخراش ایجاد می‌کند حتما با یک هماهنگی این بچه باید در کلاس درس برای آینده پرورش پیدا کنند. شما همه قبح این صحنه‌ها را حس می‌کنید. اگر یک کار عمرانی را دیرتر شروع کنید می‌توانید این بچه‌ها را سامان دهید و از وضعیتی که ممکن است در آینده دچار بزهکاری سنگینی شوند خارج شوند. به گونه ای رفتار کنید که مردم در آینده بدون هیچ تبلیغی شما و دوستان شما را انتخاب کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا