خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز تفهیم اتهام به خواننده‌ی معروف رپ

خواننده‌ی معروف رپ که به قتل همسر مادرش اعتراف کرده است، برای تفهیم اتهام در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

سرگرد بابک نمکشناس، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با انصاف نیوز، گفت: «حمیدرضا»، متهم این پرونده روز حادثه با حضور در منزل مادرش متوجه درگیری ناپدری‌ با مادرش شده و نسبت به ضرب و شتم مادرش اعتراض می‌کند و بنا بر ادعای متهم، متوفی با طرح این موضوع که همسر خودم است و به شما ربطی ندارد، با متهم درگیر می‌شود.

وی افزود: متهم در اعترافات بعدی عنوان کرد که با همسر مادرش درگیر شده و بدلیل سن زیاد متوفی و قدرت بدنی او غلبه یافته و با  مُشت، ضرباتی را به سر ناپدری‌اش وارد کرده که به احتمال زیاد، به جسم سخت مانند دیوار یا چیز دیگری برخورد کرده است و با وجود انتقال به بیمارستان پس از  حدود چهار روز، روز گذشته بیست و هشتم مردادماه فوت می‌کند.

سرگرد نمک‌شناس با بیان این که «متوفی زمانی که در بیمارستان بوده است، عنوان می‌کند ضرب و جرح از سوی فرزند همسرش صورت گرفته است»، گفت: این درحالی بود که متهم پیش از هر اقدامی برای دستگیری‌اش، خودش به کلانتری محل سکونت مراجعه و خود را معرفی کرد، اما در اعترافات اولیه مدعی شد که به منزل مادرم مراجعه کردم و بعد ار این که متوجه درگیری شدم، همراه مادرم ار منزل خارج شدم.

وی افزود: با این ادعای اولیه، متهم به اداره‌ی دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و پس از آنکه شواهد و قرائن به متهم ارایه شد، با گذشت چند ساعت، با صراحت به ضرب و جرح منجر به فوت اعتراف کرد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: این پرونده با موضوع «قتل عمد» تشکیل و به شعبه‌ی مربوطه ارجاع  شده و در حال حاضر نیز متهم برای تفهیم اتهام در اختیار مقام قضایی قرار دارد.

در همین حال سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، آزادی این خواننده‌ی رپ را رد کرد و گفت: «حمیدرضا صفت» در بازداشت موقت است.

محمد شهریاری به ایسنا گفته است: این که در فضای مجازی عنوان شده که حمیدرضا صفت، خواننده رپ آزاد شده صحت ندارد، او در بازداشت موقت است تا اقدامات لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: متهم مرتکب قتل عمد شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا