خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستریونایتد و رئال بتیس 25 اسفند 1401

پخش زنده منچستریونایتد و رئال بتیس 25 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رویارو می‌شوند.

تیم‌های منچستریونایتد و رئال بتیس امشب و از ساعت 21:15 به وقت ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و در استادیوم بنیتو ویامارین به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و رئال بتیس 25 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و رئال بتیس 25 اسفند 1401

پخش زنده منچستریونایتد و رئال بتیس 25 اسفند 1401

من یونایتد سرحال تن هاخ که روزگار خوبی می‌گذارند و نتایج ایده‌آلی کسب کرده، در بازی‌های اخیر خود تنها 1 شکست سنگین 7 بر 0 برابر رقیب دیرینه، لیورپول داشته که البته همین شکست سنگین ارزش تمام پیروزی‌های این فصل را تحت‌الشعاع قرار داده است! در هر حال اما یونایتد بهتر از تمام سالیان اخیر و با 50 امتیاز در رده سوم جزیره است و بتیس با مانوئل پلگرینی، با 42 امتیاز تیم پنجم لالیگا است.

من یونایتد در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و بتیس دو برد، دو تساوی و یک شکست. بازی رفت دو تیم در اولترافورد تا حد زیادی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کرد. جایی که یونایتد بلافاصله بعد از شکست سنگین برابر لیورپول، در اولترافورد با نتیجه 4 بر 1 پیروز شد. البته تقابل پیشین دو تیم پیش از این بازی را بتیس در یک بازی دوستانه پیروز شده بود. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و رئال بتیس 25 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا