خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رأی نیاوردن بیطرف سیاسی نیست»

«محمد کیانوش راد» نماینده مجلس ششم، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «رأی نیاوردن بیطرف سیاسی نیست» نوشت:

نه ریس جمهور را باید مورد شماتت قرار داد و نه باید، دست پنهان لاریجانی را سرنوشت ساز دانست و نه بی مسوولیتی فراکسیون امید را بزرگ‌تر از آنچه هست، باید مورد اشاره قرارداد.

مساله بحران‌های زیست محیطی و مشکلات کشاورزان استان‌های زاگرس نشین جدی و نگران کننده است و درست یا نادرست نمایندگان مخالف بخشی از آن را در مدیریت مهندس بیطرف می‌دیدند.

در دردمندی و تخصص و خلوص و دلسوزی و شایستگی بیطرف شکی نیست، اما او حتا دردفاع خود با مردم بلادیده خوزستان همدردی هم ننمود و از کنار مسائل ساده گذشت.

دفاع بیطرف در مجلس کمتر از حد انتظار و ضعیف بود و هم بی توجه به سؤالات نمایندگان خوزستان.

تخصص و سلامت و توانمندی حبیب الله بیطرف را حتا اصول گرایان هم اذعان دارند. رأی نیاوردن بیطرف را با حساب و کتاب سیاسی بررسی نکنیم.

از مشاوران و همراهان و شخص بیطرف تعجب می‌کنم که روانشناسی نمایندگان مجلس را درک ننمودند. بحث وعده و وعید و باج خواهی و باج دادن نیست. باج خواستن با دغدغه‌های درست یا نادرست نمایندگان و تعامل سازنده و امید بخش در حوزه وزارت نیرو متفاوت است.

رأی یکپارچه به کابینه اتفاق خوبی است.

بی جهت یک موفقیت را به شکست و دلخوری نباید تبدیل کرد.

مسائل و بلایای خوزستان جدی است. اما کمتر شنیده شده و می‌شود. از مجلس ششم کراراً وضعیت بحرانی و فاجعه بار خوزستان را گفته‌ایم، اما کمتر پاسخ جدی یافته‌ایم.

مشکلات آب در خوزستان هم واقعیتی انکار ناپذیراست و هم بهانه‌ی برای اعتراض مردم زجردیده و فعالان مدنی است. مسوولان نظام آن را جدی نگرفته‌اند.

اگر خوزستان دین خود را به اسلام و ایران ادا نموده است، پس نگذارید مردم خوزستان تنها راه نجات خویش را اعتراض و یا مهاجرت از خوزستان بدانند. مسائل امنیتی خوزستان رو به تزاید است.

بیکاری، فقر و ده‌ها مساله اجتماعی و فرهنگی و امنیتی را جدی بگیریم.

مردم خوزستان، درست یا نادرست، اکنون همه بدبختی‌های خویش را در بی آبی می‌بینند و دریغ از همدردی با مردمی که در کنار کارون تشنه و بی آب‌اند.

رأی نیاوردن بیطرف سیاسی نیست، آن را در علل دیگری باید جست.

مسائل خوزستان ملی است و برای رفع آن راه حل‌های ملی می‌طلبد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا