خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دومین نامه مدیرعامل رئال مادرید به پرسپولیس + تصاویر

فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس تهران از علی پروین برای ساماندهی حضور رئال مادرید در ایران دعوت کرد به اسپانیا سفر کند.
در اواخر دی ماه سال 92 بود که محمد رویانیان با ارسال نامه ای به رییس باشگاه رئال مادرید خواستار برگزاری بازی دوستانه با این تیم اسپانیایی در سال 93 شد. پس از چند روز فلورنتینو پرس، رییس باشگاه مادریدی پاسخ این نامه را داد تا برای نخستین بار یکی از روسای تاریخ باشگاه رئال مادرید به یک باشگاه ایرانی به صورت رسمی نامه بنویسد.پرسپولیس
انتشار خبر اعلام آمادگی پرس برای سفر به تهران اکثر فوتبال دوستان به ویژه هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد. در عین حال خیلی از افراد برگزاری این بازی را غیرممکن می دانند و این طور فکر می کردند که همه ماجرا یک بازی رسانه ای از سوی رویانیان است و او می خواهد در روزهای پایانی مدیریتش در پرسپولیس برگ برنده دیگری از خود رو کند.
چند روز بعد از آن ایسنا برای تایید این خبر با مدیر روابط عمومی باشگاه رئال تماس گرفت و آنتوینو گالیانیو نیز درگفت وگویی با ایسنا این مذاکره را تایید و ابراز امیدواری کرد که بتواند به همراه ستاره های رئال مادرید بعد از جام جهانی به ایران سفر کند. پس از رفتن رویانیان از پرسپولیس این موضوع کاملا رو به فراموشی بود تا این که مدیران این باشگاه تهرانی دوباره دست به کار شدند و این بار علی پروین در نامه ای رسمی به پرس اعلام آمادگی کرد که چهار نفر از نمایندگان پرسپولیس برای مذاکره با رئال مادرید به اسپانیا سفر کنند.
امروز 19 فروردین 1393 رییس باشگاه رئال مادرید بار دیگر پاسخ مدیرعامل پرسپولیس را به طور رسمی داد و ابراز تمایل کرد که نمایندگان پرسپولیس را برای مذاکره به مادرید دعوت کند.
فلورنتینوپرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید
متن نامه فلورنتینو پرس به علی پروین به این شرح است:
«خوشحال هستم به اطلاعتان برسانم در پاسخ به نامه شما من و خوسه آنخل سانچس، مدیرفنی باشگاه خوشحال می شویم که در مادرید با شما دیدار داشته باشیم و درباره بازی دوستانه بین پرسپولیس و رئال مادرید با هم بحث و تبادل نظر داشته باشیم. لطفا تاریخی را که تمایل دارید به مادرید سفر کنید، به ما اطلاع دهید تا این جلسه سازماندهی شود. منتظر شنیدن پاسختان هستم.»
تصویر نامه
نامه مدیرعامل رئال مادرید به باشگاه پرسپولیس
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا