خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضرورتی برای انتخاب سرپرست برای شهرداری نیست

چند تن از منتخبان شورای شهر با ضروری ندانستن انتخاب سرپرست برای شهرداری بر حضور دکتر نجفی به عنوان شهر منتخب تأکید کردند.

دکتر مجید فراهانی، یکی از منتخبان شورا در این باره به خبرنگار انصاف نیوز گفت: در جلسه‌ی امروز تصمیم  گرفته شد که برای شهرداری، سرپرست انتخاب نشود و با توجه به هماهنگی‎های صورت گرفته، مدیران بخش‌های مختلف کار خود را تا معرفی افراد جدید ادامه ‌دهند.

همچنین حسن خلیل‎آبادی، منتخب دیگر با بیان این که «کارهای مقدماتی برای تصویب حکم شهردار را انجام داده‎ایم»، گفت:  تنها موضوع باقی‌مانده این که وزارت کشور، حکم شهردار را تأیید و ابلاغ کند.

وی افزود: در صورتی یکی از کارکنان شهرداری، سرپرست می‎شود که تعیین شهردار به تأخیر افتاده باشد، اما اکنون با اجماع اعضای شورای شهر، شهردار انتخاب شده است.

زهرا نژادبهرام، منشی دوم شورای شهر تهران نیز در این باره تأکید کرد: محمدعلی نجفی، شهردار است و نیازی به انتخاب سرپرست نیست.

اظهارات این سه منتخب شورای شهر تهران درباره‎ی رد انتخاب سرپرست برای شهرداری، در حالیست که دو روز پیش، محمدجواد حق‌شناس، منتخب دیگر شورا به خبرنگار انصاف نیوز گفته بود: آقای نجفی در اولین فرصتی که شورا رسمیت پیدا کند، معرفی می‌شود، اما برای معرفی تا صدور حکم، زمان لازم است و در این مدت، طبق قانون یکی از کارکنان شهرداری باید سرپرست شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا