خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشخیص اشتباه کادر بیمارستان، زندگی زن را تبدیل به جهنم کرد [+تصاویر]

بیمارستانی در انگلیس بابت وارد آوردن 11 ماه درد و رنج روحی و روانی به یک زن به دلیل تشخیص اشتباه، مجبور به عذرخواهی از وی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن 62 ساله اهل ” پلی موث” انگلیس در اثر اشتباه سهوی کادر یک بیمارستان مجبور شد تا مدت حدود 11 ماه از زندگی اش را کابوس‌وار بگذراند. پس از انجام آزمایش خون بیمارستان NHS اشتباها به خانم ” هولی ” اعلام کرد که مبتلا به نوعی سرطان شده است. وی پس از گذشت 1 سال مجددا نامه ای از طرف این بیمارستان دریافت کرد که ضمن عذرخواهی تاکید می کرد  این اشتباه تنها در اثر تفسیر غلط آزمایش تست خون وی رخ داده است. همچنین وی با انجام آزمایش خون دیگری کاملا مطمئن شد که مبتلا به هیچ نوع سرطانی نیست.

یکسال زندگی کابوس وار در اثر یک اشتباه بیمارستان + تصاویر

این در حالی است که خانم هولی در تمام مدت این یکسال با این ذهنیت زندگی می کرد که سرطان دارد. وی در این خصوص گفت: ” کاملا پذیرفته بودم که به زودی خواهم مرد. من فرد خودداری هستم و نتیجه آزمایشم را با هیچ کسی در میان نگذاشته بودم. در این  یکسال، شب ها و روزهای تلخی را تجربه کردم. با خودم می اندیشیدم که دیگر نمی توانم بزرگ شدن نوه هایم را ببینم. همچنین بخه اطر بیماری‌ام و عدم توانایی در پرداخت صورت حساب ها بسیار نگران بودم”.

وی افزود : ” حالا احساس آرامش دارم و خوشحالم که مبتلا به سرطان نیستم.”

یکسال زندگی کابوس وار در اثر یک اشتباه بیمارستان + تصاویر

گفتنی است؛ خانم هولی تنها یکی از بیش از 250 بیماری است که از تاریخ 3 می تا 29 جولای 2016 نتیجه آزمایش تست خون آنها اشتباها اعلام شده است.

یکسال زندگی کابوس وار در اثر یک اشتباه بیمارستان + تصاویر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا