خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلمب رستوران کریم باقری به دلیل بی حجابی

پلمب رستوران کریم باقری به دلیل بی حجابی پس از کنار گذاشته شدن اجباری وی از پرسپولیس دومین اتفاق خبرساز پیرامون شماره 6 سابق تیم ملی و پرسپولیس است.

به گزارش انصاف ورزشی، در شلوغی فصل نقل و انتقالات بود که مشخص شد کریم باقری به دلیل برخی اظهارنظرها و سوگیری‌ها در کوران وقایع سال 1401 ایران اجازه حضور در فصل جدید فوتبال ایران را در کنار یحیی گل محمدی نخواهد داشت و باید پس از سال‌ها از تیم محبوبش جدا شود.

البته بعدها ادعا شده که پرسپولیس در تلاش است تا مجوز کار باقری را همچون اتفاقی که برای نکونام افتاد بگیرد؛ موضوعی که به نتیجه نرسید و فصل بدون آقا کریم سرخ‌ها برای پرسپولیس آغاز شد.

اما حالا صفحه اینستاگرامی رستوران کریم باقری در تهران که رستوران نامبر سیکس نام دارد و به نام «numbersix_resturant» در فضای مجازی فعالیت می‌کند، خبر از پلمب این واحد تجاری به دلیل آنچه عدم رعایت حجاب اسلامی خوانده شده داد.

بدین ترتیب رستوران کریم باقری به دلیل بی حجابی پلمب شد؛ اتفاقی که پیش از این برای واحدهای تجاری برخی دیگر از فوتبالیست‌ها نیز تکرار شده بود.

پلمب رستوران کریم باقری به دلیل بی حجابی

صفحه اینستاگرامی رستوران کریم باقری در توضیح این اتفاق نوشت:

«همراهان محترم مجموعه number six با سلام و احترام به استحضار می‌رساند مجموعه number six به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی تا اطلاع ثانوی پلمب گردیده است.»

پلمب رستوران کریم باقری به دلیل بی حجابی
پلمب رستوران کریم باقری به دلیل بی حجابی

به هرروی کریم باقری که همواره از محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی ایران بوده است تا آنجا که هواداران استقلال نیز برای او احترام زیادی قائلند، این روزها شرایط نسبتا سختی را پشت سر می‌گذارد و به نوعی تحت فشار قرار گرفته است.

باقری به عنوان یک هافبک میانی با 50 گل زده در 87 بازی دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی ایران پس از علی دایی است و سابقه بازی در بوندسلیگا، تراکتور و البته پرسپولیس را دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا