خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ژن خوب آقازاده نماینده اصولگرا!

در حالی که در ماجرای «ژن خوب» درباره‌ی فرزندان عارف و وکیلی، دو نماینده‌ی لیست امید مجلس، رسانه‌های اصولگرا میداندار شده‌اند که بخش قابل توجه امکانات «ویژه» در میان آقازاده‌ها و نزدیکان منتسبان به اصولگرایان است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، «مجتبی کاتب» آقازاده‌ی «غلامرضا کاتب»، نماینده‌ی اصولگرای مجلس از اردیبهشت ماه امسال به عضویت در هیات مدیره‌ی «بیمه سرمد»، زیرمجموعه‌ی بانک صادرات انتخاب شده است!

4687297987948792879873

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این آقا اگرچه اصولگراست، اما با حمایت اصلاحطلبان وارد مجلس شد، سال 94 شهاب الدین طباطبایی در میتینگ تبلیغاتی ایشون سخنرانی میکرد

  2. مجتبی کاتب تا قبل از نماینده شدن پدرش هیچکاره بود. از زمانی که پدرش نماینده شد در هیات مدیره های مختلف عضو شد. و این تازه اخرینشه. مدارک به ایمیل انصاف نیوز ارسال شده. اونا رو هم ببیند و منتشر کنید که چطور آقا زائیده ها سوار آسانسور قدرت میشن و جلو میرن

  3. سلام
    ایشان متولد 66 یا 65 است. تاکنون در بیش از 10 شرکت مهم عضو هیات مدیره بوده. یعنی از حدود 20 سالگی. به نظر شما حق الناس یعنی چی؟ واقعا چقدر صلاحیت داشته اند که از ایران خودرو، انفورماتیک و حالا بیمه. یعنی فقط باید باشند. ماشااالله آقازاده ها حالا بزرگ شدند و پس کمتر از هیات مدیره و مدیرعامل راضی نیستد. سیستم دارد تسل آقازاده ها را جایگزین نسل خودشان می کند. پست های موروثی. پس عدالت اجتماعی و شایسته سالاری کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا