خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن هاشمی: به خودم رای دادم، خوش خط!

«محسن هاشمی» رییس شورای شهر تهران درباره‌ی این شایعه که تنها کسی بوده که به خودش برای ریاست رای نداده گفت: البته این صحیح نیست، من اتفاقا به خودم رای دادم، با دقت هم اسمم را نوشتم، سعی کردم خوش خط هم بنویسم. باید دید، خب حتما کسی بوده که نظر این نبوده و یا سفید رای داده است.

به گزارش انصاف نیوز، وی که با برنامه‌ی «ذره بین» در رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این که آن یک رای سفید بوده است؟، گفت: «گفتند سفید بوده، چون نفر دومی که برای رقابت نبود، سفید رای داده است. شاید هم یادش رفته که اسم بنویسد و حول شده و کاغذ را بدون این که اسمی بنویسد انداخته است. شاید هم چون تجربه‌ی اول است فکر کرده که چون یک نفر کاندیداست، این رای را که می‌اندازد در نتیجه رای داده است. چون در مجلس مثل این که از این کاغذها هست که رنگی است و در گلدان می‌اندازند».

محسن هاشمی همچنین در بخشی از این مصاحبه گفت: «باید برنامه‌هایی را اجرا کنیم که انشالله کمک بگیریم از مقام معظم رهبری یک فشاری به اینها بیاورند که در تهران سه هزار تا واگن تزریق کنیم، نه هزار تا اتوبوس، 100 هزار تاکسی نو تزریق کنیم، تا خلاصه وضعیت حمل و نقل عمومی را باید یکدفعه شکوفا کنیم، من اگر [دستگاه‌ها] کمک نکنند تا نزد مقام معظم رهبری هم می‌روم تا فشار بیاوریم و انشالله یک حرکت مثبتی در تهران شکل بگیرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا