خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه همسر احسان مازندرانی به الیاس حضرتی

همسر «احسان مازندرانی» مدیر مسوول سابق روزنامه‌ی دانشگاه آزاد (فرهیختگان) در زمان مدیریت قبلی، درباره‌ی رسیدگی به وضعیت همسرش که در زندان است، به «الیاس حضرتی» نماینده‌ی تهران نامه نوشت.

به گزارش انصاف نیوز، در نامه‌ی «ملیحه حسینی» آمده است:

«با سلام. احتراماً به استحضار می‌رسانم، احسان مازندرانی مدیر مسوول اسبق روزنامه فرهیختگان و روزنامه نگار زندانی مدتی است که با توجه به شرایط بد دوران حبس دچار لطمات جسمانی و بیماری شده است. بیماری آقای مازندرانی اکنون به مرز هشدار رسیده بطوریکه وی از تاریخ ۲۵ مرداد ماه قادر به خوردن هیچ چیزی جز آب نیست. حتی معده‌ی ایشان آب قند را هم پس می‌زند. بطوریکه روز گذشته احسان مازندرانی در بند ۸ زندان اوین نیمه بیهوش به بهداری اوین منتقل می‌شود. بعد از این انتقال پزشک اوین فشار خون، ضربان قلب و قند وی را چک می‌کند. طبق اعلام پزشک بهداری اوین فشار آقای مازندرانی روز گذشته زیر ۸، قند زیر ۴۰ و ضربان قلب ۱۴۰ گزارش شد. آقای مازندرانی درخواست مرخصی استعلاجی متصل به آزادی دارد و به همین دلیل از زدن سرم امتناع می‌کند. همچنین معده‌ی ایشان حتی آب قند را هم پس می‌زند».

وی با این ادعا که علی رغم وضعیت او اقدامی انجام نشده است، می‌گوید که ادامه‌ی حبس موجب تشدید بیماری می‌شود: «حالا بعد از یکسال بیماری آقای مازندرانی تشدید و هر آن ممکن است اتفاقی ناگوار رخ بدهد. از شما تقاضا دارم تا قبل از اینکه اتفاق ناگواری که قطعاً به نفع هیچ یک از طرفین نخواهد بود، رخ دهد پیگیر چرایی عدم مرخصی استعلاجی برای درمان باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا