خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیبا کلام: یک خالی بزرگ از فراکسیون امید و عارف شاهدیم

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه بزرگ‌ترین ضعف فراکسیون امید مجلس، فقدان یک تشکل و سازماندهی درست و حسابی است، گفت: در واقع هیچ چیز به جز یک خالی بودن از فراکسیون امید و ریاست دکتر عارف مشاهده نکردیم.

دکتر زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: زمانی که دکترعارف انتخاب شدند، تقریباً یک سوم مجلس به ایشان رأی دادند. اما متاسفانه در دو سال گذشته هیچگونه عملکردی، حق خواهی و نطق قابل توجهی ازاعضای فراکسیون امید ندیدیم.

وی افزود: اگر چند تن ازاعضای فراکـسیون امید با جسارت پشت تربیون مجلس قرار می‌گرفتند، بی شک یک سری از بی‌عدالتی و نابسمانی‌ها را حل کرده بودند. حداکثر این اتفاق پیش می‌آمد که چهار سال بعد رد صلاحیت می‌شدند، اما بسیار گام بزرگی برداشته بودند.

زیبا کلام درباره‌ی احتمال تغییر رییس فراکـسیون امید مجلس نیز گفت: حالا فرض کنیم دکتر مطهری یا دکتر پزشکیان رییس فراکـسیون امید شدند یا دکتر عارف همچنان ابقا شد، با این رویکرد فعلی به نظر من خیلی مشکلات و مسایل برطرف نمی‌شود. اگر نگاه عمیق‌تری به فراکـسیون امید ظرف این دو سال بیاندازیم، بزرگ‌ترین ضعف فراکسیون امید فقدان یک تشکل و سازماندهی درست و حسابی است. متاسفانه کسانی بودند که مشتاقانه به لیست امید رأی داده بودند ولی بسیار سرخورده و ناراحت هستند.

زیبا کلام با بیان اینکه به جز دکتر مطهری و دکتر صادقی هیچ یک از فراکـسیون امید گامی برنداشته‌اند گفت: مقداری ناامید کننده است و اصلاً این سؤال پیش می‌آید دکترعارف به عنوان لیدر فراکـسیون امید طی این دو سال عملکردش در سطح مدیریت و ریاست چگونه بوده است؟ اصلاً فراکسیون امید جلسه‌ای را طی این دو سال برگزار کرده است؟

وی ادامه داد: آخرین حرکتی که از فراکـسیون امید دیدیم در جریان رأی اعتماد بود؛ در حالی که جهرمی رأی آورد، اما بیطرف رأی نیاورد! بخشی از قضیه به فراکسیون امید برمی‌گردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با بودن عارف در سمت ریاست فراکسیون بیش از این انتظاری نیست !
    چنان با نیک و بد خو کن که بعد از رفتنت عارف
    مسلمانت به زمزم شوید و هندو بسوزاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا