خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش هیئت اعزامی مجلس از «حادثه» دانیال سلمانشهر به شورایعالی امنیت ملی ارسال شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیأت اعزامی کمیسیون برای بررسی حادثه روستای دانیال سلمانشهر هم گزارش بازدید و بررسی خود از محل حادثه و گفت‌وگو با افراد دخیل به صورت مکتوب به صورت نامه‌ای خطاب به رؤسای قوا، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و فرماندهی انتظامی کشور ارسال کرد. در این گزارش ضمن پرداختن به کاستی‌های موجود در تصمیمات در صحنه حادثه و سوابق آن، پیشنهادهایی جهت اقدام به مقامات ذی‌ربط ارائه شده است.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با فارس به تشریح نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر اطلاعات پرداخت و گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات بود.

وی افزود: در بخش ابتدایی این جلسه وزیر اطلاعات گزارشی از تهدیدات امنیتی سال گذشته و اقدامات دشمن جهت ضربه زدن به امنیت ایران از جمله اغتشاشات نیمه دوم سال ارائه داد و گفت: با حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و شکست برنامه‌های دشمن، پیام اقتدار دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی به جهان صادر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور، خاطرنشان کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی نسبت به تحرکات معاندان و دشمنان ایران، اکنون، ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.

عمویی اظهار کرد: در ادامه جلسه وزیر اطلاعات، گزارشی از تحولات منطقه ارائه کرد که حاکی از اشراف دستگاه‌های امنیتی بر تحولات خارج از مرزها بود.

وی یادآور شد: در بخش دوم جلسه امروز سؤال آقای روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز از وزیر اطلاعات مطرح شد. محور سؤال طرح شده برنامه و راهبرد دستگاه اطلاعاتی برای مقابله با نفوذ بود که وزیر اطلاعات، راهبردها و اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد. با نظر نماینده سؤال‌کننده، بررسی تخصصی سؤال و پاسخ ارائه شده در آینده جلساتی برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: هیأت اعزامی کمیسیون برای بررسی حادثه روستای دانیال سلمانشهر هم گزارش بازدید و بررسی خود از محل حادثه و گفت‌وگو با افراد دخیل به صورت مکتوب به صورت نامه‌ای خطاب به رؤسای قوا، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و فرماندهی انتظامی کشور ارسال کرد. در این گزارش ضمن پرداختن به کاستی‌های موجود در تصمیمات در صحنه حادثه و سوابق آن، پیشنهادهایی جهت اقدام به مقامات ذی‌ربط ارائه شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا