خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستیار جلیلی: مصوبه‌ی حصر تاریخ ندارد [+توضیح]

دستیار سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این ادعا که تصویر ارائه شده از سوی سخنگوی دولت درباره‌ی جلسه‌ی شورای عالی امنیت، صادقانه نبود، گفت: زیرا نشان دهنده‌ی آن است که آقای روحانی و دولت به دنبال رفع حصرهستند، اما کسانی که ازجانب دولت عضو آن جلسه هستند موضع ویژه‌ای که نشان دهنده‌ی تغییر محسوسی دراوضاع باشد، نگرفته‌اند.

«مهدی محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با بیان اینکه «مصوبات شورای امنیت ملی بعضی تاریخ دارد و بعضی‌ تاریخ ندارد»، افزود: 25 بهمن سال 89 آقای کروبی و آقای موسوی به صورت غیر قانونی راهپیمایی برپا کردند و یکی دو روز بعد از آن دستگیر شدند. این مصوبه تاریخ ندارد بلکه شرایطی وجود داشته که طبق آن شرایط تصمیم گرفته شده است و تا زمانی که تصمیم جدیدی گرفته شود همان مصوبه‌ی قبلی برقرار است.

وی تاکید کرد: همه اتفاق نظر داشتند که حصر مصوبه‌ی شورای امنیت ملی است. اگر قرار است تغییری در وضعیت حصر ایجاد شود، این شورای عالی است که باید تصمیم بگیرد.

مهدی محمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار انصاف نیوز که منظورش از «سناریوی مطلوب» چیست که در یادداشتی تلگرامی آن را مد نظر اعضای دولت در جلسه‌ی اخیر شورای عالی امنیت ملی درباره‌ی حصر خوانده بود؛ گفت فعلا درباره‌ی جزییات این موضوع نمی‌تواند چیزی بگوید.


=> توضیح در ساعت 16:30

درخواست آقای محمدی، حذف عنوان «دستیار جلیلی» بود. وی به خبرنگار انصاف نیوز گفت که «من هرگز دستیار آقای جلیلی نبوده‌ام، از عنوان «کارشناس» استفاده کنید».

این در حالی است که در خبرهای مختلفی در سال‌های اخیر، از وی با عناوینی از این جمله در رسانه‌ها استفاده شده است:

– یکی از دستیاران سعید جلیلی در مذاکرات هسته‌ای
– از اعضای تیم مذاکره در دوره سعید جلیلی
– مشاور رسانه‌ای جلیلی در شورایعالی امنیت ملی
– یکی از کارمندان سعید جلیلی در شورای امنیت ملی

اما در سایت جمنا که محمدی عضو هیأت مؤسس آن است، درباره‌ی او نوشته شده است: «مهدی محمدی، مدیر رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در زمان دبیری سعید جلیلی بر شورای عالی امنیت ملی».

همچنین در متن گزارشی از «المانیتور» که مدتی پیش محمدی در کانال خود بازنشر کرده، آمده است: «مهدی محمدی که زمانی مشاور سعید جلیلی، مذاکره‌کننده تندروی هسته‌ای سابق ایران بود …».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا وکیلی مثل خود جلیلی که خیلی وقته تاریخ مصرفش گذشته منتها چون تاریخ ندارههمینطور داره استفاده میشه بهرحال تاریخ نزدن هم خودش عین تقلبه

    15
    2
  2. سلام ،
    تبعید امام هم دارای تاریخ نبود ! قانون اساسی مشروطه هم دارای تاریخ نبود ! تاریخِ برخی امور توسط مردم تعیین میشود !

    14
    2
  3. عجب دستيار وقيحى ! مگر رئيس و دبير همين شورا رسماً اعلام نكردند كه حصر معترضين تصميم شوراى امنيت ملى نبوده است ؟!

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا