خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح رییس دانشگاه تهران درباره‌ی وضعیت دو دانشجوی زندانی 

محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران از پیگیری جدی وضعیت دو دانشجوی بازداشتی این دانشگاه از طریق مسئولان قوه قضاییه خبر داد و گفت: این دو دانشجو در ارتباط با مسایل بیرون از دانشگاه بازداشت شده‌اند.

نیلی احمدآبادی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با اشاره به اظهار کرد: یکی از دانشجویان دانشگاه تهران که در حال حاضر در زندان به سر می‌برد به دلیل حادثه خیابان پاسداران بازداشت شده و دانشگاه هیچ نقشی در بازداشت و تعیین حکم او نداشته است و او فقط دانشجوی دانشگاه تهران است.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از دانشجویان دختر بازداشتی نیز اخیراً به دلیل اعتراض به مسائل کارگری در بیرون از دانشگاه بازداشت شده، بنابراین این اتفاق نیز در محیط خارج از دانشگاه روی داده است.

رئیس دانشگاه تهران از پیگیری جدی پرونده دو دانشجوی بازداشتی این دانشگاه خبر داد و گفت: ما معمولاً مسائل و مشکلات تمامی دانشجویان را پیگیری می‌کنیم اما گاهی ورود ما دلیل قضائی بودن پرونده مشکل می‌شود.

وی با بیان اینکه معاون فرهنگی دانشگاه تهران اخیراً دیدار با دانشجویان بازداشتی داشته است، گفت: از سوی دیگر نتایج نهایی پرونده دانشجویان وقایع دی ماه سال ۹۶ نیز هنوز اعلام نشده است.

دکتر نیلی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که ما اختیار داریم این است که با مسئولان قوه قضائیه در خصوص پرونده این دانشجویان تماس بگیریم و اگر دانشجویی درخواست کمکی داشته باشد دانشگاه با اقداماتی نظیر اخذ وکیل با این دانشجویان همکاری می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا