خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دوزاری کجِ «ژنِ ناقل»!

به گزارش انصاف نیوز، «نادر فتوره‌چی» در یادداشتی فیسبوکی با عنوان «دوزاری کجِ «ژنِ ناقل»!» در نقدی به محمدرضا عارف، نماینده‌ی مجلس، نوشت:

جناب آقای محمدرضا عارف، «سرلیست امید» در مجلس که البته نه تنها «رییس» و «نائب رییس» نشد، بلکه حتی برای «کمیسیون آموزش»هم رای نداشت،در اظهاراتی که بیشتر شبیه «پشت چشم نازک کردن» است تا «واکنش»، انتقادات شهروندان به «پُست و پلوخوری»‌های پسرش را «افاضه در فضای مجازی» خوانده و گفته است «در فضای مجازی از این مسئله سوءاستفاده شده و فرزند من نیز همیشه شاگرد ممتاز بوده و شاگرد اول کلاسش بوده ».

یا آقای عارف نمی‌داند «افاضه» چیست، یا هنوز متاسفانه با آنهمه «ژن خوب ناقل» دوزاری مبارک‌شان نیافتاده که مردم از لشگر «جغله بچه»های پر افاده مقامات در کرسی شهرداری و صدارت و مدیرعاملی و نمایندگی و «مقطع دکترای تجارت بین‌الملل» و … خون خونشان را می‌خورد و دیگر تحمل دیدن «موفقیت‌های ژنتیکی» این «نوگُلان کُت کمر کُرستیِ ته‌ریش دوروزۀ عرصه خدمت» که در «حالت عادی» بعید است بتوانند تنبان‌شان را به تنهایی بالابکشند را ندارند.

به سهم خود به عنوان یکی از مخاطبان «کرشمۀ ملوکانه» حضرت مستطاب، تلاش خود را برای انداختن دوزاری کج خواهم کرد:

1- ما درباره اول شدن آقاپسر شما در «مسابقات شنای نوجوانان استان» افاضه نکردیم، پرسیدیم چگونه این «زاکربرگِ کشف نشده» با لیسانس برق، عضو هیات مدیره‌ی «سازمان تهیه و تولید مواد معدنی ایران» بوده است؟

2- ما نپرسیدیم ایشان کی جدول ضرب یاد گرفت، پرسیدیم چه کاره‌ی مملکت بود که در زمان وزارت شما، با 27 سال سن در هلند برای وزارت دفاع «شریک تجاری 2 میلیارد دلاری» پیدا می‌کرد؟

3- ما نپرسیدیم آیا از بچه همسایه زوتر تاتی‌تاتی کرد یا دیرتر، بلکه پرسیدیم چه شد ناگهان به شکلی «خودجوش» با قائم مقام شما در وزارت پست و تلگراف و تلفن (نصرالله جهانگرد) شرکت «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» (پیمانکار کارت هوشمند بانک تجارت) را تاسیس و عضو هیات مدیره آنجا شد؟

4- ما نپرسیدیم ایشان را چندماهگی از شیر گرفتید یا چندبار در دبستان «صدآفرین» گرفت، بلکه پرسیدیم وقتی ایشان به استناد «روزنامه رسمی کشور» در سال 93 رییس هیات مدیره «شرکت بین‌المللی توسعه تجارت آشار» بوده، چرا به دروغ می‌گوید «تا وقتی که در کنار آقای دکتر بودم که خرداد امسال بود (سال 95)، من اعتقادم اینه که کسی که کار سیاسی می‌کنه، حق کار اقتصادی نداره»؟

این پرسش‌ها «افاضه» نیست جناب آقای «نماینده مردم» که البته کل «عملکرد مجاهدانه»تان در «سنگر خدمت در خانه ملت»، چیزی جز «ثبت نام شجاعانه در لیست متقاضیان نطق میان درستور» نیست!

جهت اطلاع همایونی، در کره جنوبی که کعبه آمال «جناح مترقی» شماست و «آقازاده»های‌تان برای گرفتن نمایندگی فروش خودرو و قابلمه و آرامپز و لپ‌تاپ‌اش سر و دست می‌شکنند، همین «افاضات» موجب شد «رییس جمهور» را فقط به خاطر یک فقره از این «شاگرد ممتاز»بازی‌ها، با پسگردنی از کاخ به چاه بدرقه کنند.
این «افاضه» نیست جناب «دکتر»، این «الفبای دموکراسی»ایست که زرت و زرت به نامش کرسی‌ها را در رقابتی نابرابر و غیرآزاد اشغال می‌کنید و لافش را می‌زنید و در «جلسات مهم»، پشت دیس‌های موز و خیار و شیرینی دانمارکی عکس یادگاری‌اش را می‌گیرد.

این پرسش‌ها «افاضه» نیست، مقدمات یک سیلاب است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. الله اکبر…
    آقای فتوره چی من به بوسیدن دست و پا اعتقاد ندارم ولی اگه یک روزی حضضوری ببینمت شک نکن به پات میوفتم که چنین جملات گهر باری و دل خنکایی گفتی….

    5
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا