خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه گزینه وزارت علوم: هاشمی، ستایشی، برخورداری

پس از عدم معرفی وزیر علوم به مجلس بنا به شنیده‌ها گزینه‌های تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای معرفی به مجلس به «سید ضیاء هاشمی»، «سعید ستایشی» و «محمدعلی برخورداری» رسیده است.

به گزارش انصاف نیوز، دکتر «سید ضیاء هاشمی» که در حال حاضر سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است پیش از این معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را در دولت یازدهم عهده دار بوده است. وی همچنین عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است.

دکتر «سعید ستایشی» عضو هیات علمی و استاد دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دیگر گزینه‌های تصدی وزارت علوم است. وی معاون مخابرات کشور در زمان جنگ و مشاورت وزیر علوم را در کارنامه خود داشته است.

دکتر «محمدعلی برخورداری» نیز که استاد سازه دانشگاه علم و صنعت است هم اکنون ریاست آن دانشگاه را نیز عهده دار است و به عنوان محتمل ترین گزینه برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناخته می‌شود.

طبق قانون رییس جمهور موظف است ظرف کمتر از سه ماه وزیر علوم آتی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند و به احتمال فراوان یکی از این سه گزینه به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. “برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در رابطه با انتشار عکس‌هایی از سران فتنه در این دانشگاه گفت: گزارش این کار را به هیات منصفه رسیدگی به تخلفات تشکل‌های دانشجویی ارجاع دادیم و حتما با متخلفان برخورد می‌شود”

    فقط باید تاسف خورد….اقای روحانی می خواهد با این انتصابات غیر همسو و خلاف نظر مردم این چهار سال با رضایت کامل اصولگریان و پایدارها مخالفانش تمام بشود تا زمینه ریاست جمهوری لاریجانی را فراهم کند…رای و نظر مردم و اصلاح طلبان که تنها حامی ایشان بودند هم گویا پشیزی ارزش و اهمیت ندارد….فقط تاسف تاسف تاسف….

    11
    1
  2. با توجه به شناختی که از دکتر سعید ستایشی دارم امیدوارم ایشان وزیر آتی علوم باشند که بتوانند تحول عظیمی در این وزارتخانه ایجاد کنند. فضای حال جامعه ی دانشجویی و دانشگاهی نیازمند اکسیژن است.

    16
  3. دکتر ستایشی نمونه ی یک استاد اخلاق مدار است و به راستی حق پدری بر گردن تمام دانشجویان خود دارند .

  4. دکتر ستایشی یک دانشمند است آزاده است. برای حرفم سند دارم به سایت Scopus مراجعه کنید و نام Setayeshi را جستجو کنید متوجه می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا