خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ آذری‌ جهرمی به انتقادات از کابینه دوازدهم

محمدجواد آذری جهرمی گفت: از سال ۹۲ تاکنون شاهد برخی تندروی های درون و برون گفتمانی اعتدال بوده که به هیچ عنوان مورد علاقه و استقبال آقای روحانی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش ایلنا  وزیر ارتباطات در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تندروی‌ها سبب برهم زدن آرامش جامعه و انحراف از مسیر وعده‌های داده شده رئیس جمهور و کابینه می‌شود و دولت دوازدهم خود را از تندروی‌ها دور نگه می‌دارد.

وی با اظهار نگرانی از برخی سخنان طرح شده در این نشست راجع به کابینه دوازدهم و دسته بندی بین اصلاح طلبان و اعتدالیون, تصریح کرد: مسیری که دولت اعتدال انتخاب کرده مهم بوده و افراد حائز اهمیت نیستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سیاست اصلی دولت برپایه اعتدال و دوری جستن از تندروی ها بوده و از تندروی‌های درون و برون گروهی هیچ استقبالی نمی کند.

آذری جهرمی در مورد برخی انتقادات مبنی بر اینکه رییس‌جمهور در چینش کابینه توجه کافی را به اصلاح‌طلبان نداشته است، گفت: آقای  روحانی در سال 92 با گفتمان اعتدال مسیری را به پشتوانه مردم شروع و مسوولیت سنگینی را نیز تاکنون عهده دار شده است.

وی ادامه داد: از سال 92تاکنون شاهد برخی تندروی های درون و برون گفتمانی اعتدال بوده که به هیچ عنوان مورد علاقه و استقبال ایشان نبوده و نخواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم بااشاره به استقبال نکردن رییس جمهور از برخی تندروهای درون گفتمانی اعتدال, اظهارداشت: برخی شناسنامه داران بدلیل همین تندروی ها از مسیر خارج و در نهایت کنار گذاشته شدند.

جهرمی آذری گفت: همه باید برای آرامش جامعه و رفاه مردم گام بردارند و راه اساسی، ادامه راه در مسیر اعتدال است که نتیجه ماندن در این مسیر همان آرامش جامعه خواهد بود.

وی به انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری هم اشاره کرد و یادآور شد: مردم بار دیگر با رای قاطع 24 میلیونی نشان دادند که خواستار ادامه مسیر اعتدال و آرامش جامعه هستند و تندروی ها را قبول ندارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم افزود: آقای روحانی از مسیری که قول داده‌اند عدول نخواهند کرد و با هیچکس و در هرجایگاهی هم تعارف ندارد.

آذری جهرمی تاکیدکرد: رییس جمهور با تندروی ها هیچ میانه‌ای نداشته حتی اگر این تندروی ها درون گروهی خودشان باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا