خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مالیات شرکت‌های آستان قدس چه شد؟!

«علیرضا رحیمی» نماینده‌ی مردم تهران در مجلس، در یادداشتی به قصد آستان قدس رضوی برای تاسیس یک بانک جدید پرداخته و به شفاف نبودن وضعیت مالیات شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن اشاره کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت تلگرامی آقای رحیمی در پی می‌آید:

🔴 در شرایطی که یکی از چالشهای مهم اقتصاد کشور حوزه بانکها و بانکداری است اخیرا آستان قدس رضوی برای کمک به کاهش سود تسهیلات بانکی از قصد خود برای تاسیس بانک خبر داده است که واکنش صریح مقامات بانک مرکزی را در پی داشته است.

⬅️ آستان قدس رضوی به دنبال تاسیس بانک

ابراهیم رئیسی: سود تسهیلات بانکی بویژه برای مردم محروم و مستضعف باید کاهش یابد و آستان قدس به دنبال تأسیس بانک قرض الحسنه است.

⬅️ به حد کفایت در کشور بانک داریم

دبیر کل بانک مرکزی در واکنش به اعلام درخواست تاسیس بانک توسط آستان قدس رضوی:
تلقی ما در بانک مرکزی این است که تعداد بانک‌ها در کشور در شبکه بانکی به حد کفایت است.

🔻 هنوز گزارش جامع و روشنی از آستان قدس رضوی در خصوص پرداخت مالیات توسط شرکتها و موسسات وابسته به آن آستان برای اطلاع نمایندگان مجلس و مردم منتشر نشده است و این در حالی است که معافیت شرکتها و موسسات آستان قدس از مالیات بر درآمد و مالیات شرکتها و مالیات ارزش افزوده سؤالات مهمی در افکار عمومی و نمایندگان مجلس باقی گذاشته است.

🔻 بحرانی که موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در یکسال گذشته پیش روی میلیونها خانواده و سیستم بانکی کشور گشودند مسئولان ارشد سه قوه را به چاره جویی واداشته و برای سامان دادن بانکها و موسسات مالی تصمیمات مسئولان شتاب بیشتری گرفته است.

🔻 جدیدترین خبر در این موضوع مربوط به وزارت دفاع است که امیر حاتمی وزیر دفاع اعلام داشته موسسه‌های مالی وابسته به نهادهای نظامی ساماندهی می‌شوند.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بجاش مردم دارن ميدن، اگر از احوال ما مي پرسيد، خوبيم و ملالي نيست بجز دوري از جناب رئيسي!/ شما چرا اينقدر گير مي دهيد به ماليات آستان!؟ خب بسيار روشنه که درآمد ايشون پائين تراز سقف معافيت مالياتي است، لذا مشمول پرداخت ماليات نمي شوند. همين!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا