خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«استفاده از ظرفیت همه اقوام و مذاهب راهبرد اصلی دولت است»

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت: استفاده از ظرفیت همه اقوام و مذاهب از راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری امروز جمعه همزمان با عید قربان در جمع نمازگزاران اهل‌سنت شهرستان مرزی گنبدکاووس افزود: دولت براساس دیانت، عقلانیت و مشی اعتدال این راهبردها و دیگر برنامه‌های خود درحوزه‌های مختلف را اجرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت اعتقاد راسخ به راهبردهای برنامه ریزی شده دارد، افزود: طی چند هفته گذشته رئیس جمهور در جلسات هیات دولت به معاونان و وزیران دستور دادند تا این راهبردها را فارغ از هر گونه مسائل سیاسی، قومی و مذهبی عملی کنند.

امیری، آبرسانی و گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی و استمرار طرح نظام سلامت را از دیگر برنامه‌ها و راهبردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و اضافه کرد: این دولت حل مشکلات مردم را وظیفه خود می‌داند و برای آن از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به وجود امنیت و آرامش در کشور تصریح کرد: امروز درحالیکه در کشورهای منطقه و همسایه به دلیل وجود گروهک‌های تروریستی که بویی از اسلام نبرده‌اند و با پول دشمنان امت مسلمان هر نوع جنایت و کشتاری را علیه مسلمانان انجام می‌دهند، به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی، ایران در کمال امنیت است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تبریک عید قربان، به وجود وحدت و اتحاد، انسجام و همدلی و زندگی مسالمت‌آمیز بین اقوام و مذاهب ایران بویژه در استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: وجود این شاخص‌ها، علاوه بر نمایش وفاداری ملت به آرمان‌های اسلام، انقلاب، امام و رهبری، بستری برای توسعه و آبادانی است.

امیری از قوم ترکمن نیز به عنوان قومی وفادار به اسلام، انقلاب، امام و رهبری یاد کرد و ابراز داشت: ترکمن‌ها در مقاطع و صحنه‌های مختلف انقلاب مثل انتخابات، سازندگی، جبهه‌های جنگ و غیره که نظام به پشتیبانی آنان احتیاج داشت، حضوری پررنگ داشته‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت قدردانی مردم از مسئولان، گفت: مسئولان باید به داشتن چنین مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه افتخار و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به آنان استفاده کنند.

امیری به برخی ظرفیت‌های توسعه‌ای گنبد کاووس در حوزه گردشگری، ورزش سوارکاری و والیبال، صنعت و کشاورزی اشاره کرد و افزود: این ظرفیت ها کنار وحدت و اتحاد بین اقوام و مذاهب در این شهرستان بستر مناسب برای توسعه را فراهم کرده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور یادآور شد: دولت با جدیت پیگیر تصویب منطقه‌آزاد تجاری اینچه برون در مجلس، اجرایی شدن راه آهن گرگان – گنبد – مشهد و نیز آبرسانی به مناطق مرزی و محروم است.

امیری از مسئولان گلستان نیز خواست به حرکت توسعه‌ای که در این استان شروع شده با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود شتاب بیشتری دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا