خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله‌ی تتلو به «عرفان حلقه»: ضد دینمونه، گول نخورین

«امیر تتلو» خواننده‌ی زیرزمینی مورد حمایت اصولگرایان که دیدار انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» با او جنجالی شد، در یادداشتی به «عرفان حلقه» حمله کرد ولی عرفان را به اشتباه با الف نوشت.

به گزارش انصاف نیوز، تتلو خطاب به طرفدارانش نوشت:

«ببینید دوستان! یه چیزی مد شده جدیداً به اسم ارباب حلقه، ارفان حلقه! نمی‌دونم چی چی! من راجع بهش تحقیق کردم! یه تکنیکی هست که ازش استفاده میکنن برای جذب افراد و اون تکنیک رو من تو آهنگ پیله کامل توضیح دادم که چجوری عمل میکنه و حتی با یه دعوا و تماس ساده هم ممکنه شما خروج داشته باشین و انجامش صرفاً فقط کار یه استاد نیست! چیز خاصی نیست و ربطی به دین و مذهب هم نداره! فقط یه تکنیکه که باعث میشه فرد خروج داشته باشه و تشنج کنه و این افراد از این تکنیک استفاده میکنن تا مردم رو جذب کنن و بگن مثلاً ما خفنیم و راست میگیم و بعد کاملاً از اسلام دور میشن و این ضد کشور و دینمون هست! خواهش می‌کنم گول این کلاسارو نخورین! هم چرته و هم جرم سنگینی داره!

همونطور که گفتم این قضیه‌ای که اینا ازش استفاده میکنن که خودشون رو قدیس نشون بدن اصلاً مساله‌ی خاصی نیست و یه نوع به هم ریختن انرژی‌های درونی یه فرده و این کارو حتی قبلاً توضیح دادم که فراماسونرا حتی با آهنگ هم میکنن! حتی یه یوگا کار یا یه فرادرمان ساده میتونه این کارو با مردم به کنه! که البته راه درستی نیست و این کارو فقط باید هسته‌ی زمین و جاذبه با آدم انجام بده و اگه به دست فرد ناپاک باشه اصلاً باعث به همریختگی و تشنج میشه! پس بهترین راه برای خروج همون نماز ماست که با اتصال کامل به زمین فقط انجام میشه، مثل همون مثال شیر و شیلنگ که گفتم تا وصل هم نشن جریان آب برقرار نمیشه و کامل‌ترین دین همین اسلام ماست مثل همون قضیه‌ی پلی استیشن که گفتم! حزب‌های مختلف و کلاسای مختلف فقط میخوان شمارو از اسلام و حجاب و اصل و هدف دور کنن و بس! بچسبین به نماز و حجاب و گول هیشکی رو نخورین! نماز برای خروج و حجاب برای امنیت و جلوگیری از ورود! ما هممون پشت همدیگه با شعار یا زهراییم، آگاه باشین.

کلاً هرچیزی که باعث تشنج بشه بده! کلاسای غیرقانونی که باعث تشنج میشه بده! باشگاه‌ها و آریشگاه‌های مختلط که باعث تشنج میشه بده! اصلاً نزدیک شدن پسر و دختر نامحرم به هم بده و حتی با آدم بد چشم تو چشم ممنوع! من آگه کاره‌ای می‌شدم حتی خیابونارو زنونه مردونه می‌کردم به روح پدرم! من آگه روزی کنسرت بذارم حتماً زنونه و مردونش یا جداست و یا باید خانم‌ها توش با حجاب کامل کامل «چادر» باشن چون تجمع زن و مرد نامحرم یه جا باعث تشنجه! وابستگی حسادت میاره! حسادت، سایه‌ی طمع هست! تمرین کن و یاد بگیر از هر چیزی که ترس از دست دادنش رو داری دل بکنی! یاد بگیر دور موندن و تنها بودن و ایمن موندنو!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا