خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه امکان حضور زنان در ورزشگاه

علی‌رغم امکان خرید بلیت توسط بانوان در سایت بلیت فروشی اینترنتی برای تماشای دیدار ایران و سوریه، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

به گزارش ایسنا، بعد از اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر تهیه بلیت دیدار ایران و  سوریه از سایت بلیت فروشی اینترنتی، برخی از بانوان در دقایق اولیه توانستند از این سایت بلیت تهیه کنند و پس از آن این شائبه به وجود آمد که تماشای دیدار ایران و سوریه برای بانوان هم مجاز است.

با انتشار تصاویر بلیت خریداری شده توسط بانوان، فدراسیون فوتبال به نقل از رییس حراست این فدراسیون تاکید کرد که بانوان حق حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند.

محمد حسین حمیسی درباره شایعات منتشرشده پیرامون بلیط فروشی دیدار ایران و سوریه اظهار کرد: چنین بحثی صحت ندارد. هیچ برنامه ای برای حضور بانوان در مسابقه ایران و سوریه وجود ندارد و شایعات منتشرشده در این باره را قویا تکذیب می کنیم.

وی گفت: تاکید می‌کنم روند بلیط فروشی کمافی السابق انجام می‌گیرد و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته است. لذا کلیه شایعات در این باره به دور از واقعیت است.

طباطبایی، مدیر عامل مجموعه ورزشگاه آزادی نیز در این باره به ایسنا گفت: شخصا از موضوع امکان حضور در ورزشگاه آزادی اطلاعی ندارم. چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است و به نظر نمی‌آید که چنین امکانی در مدت زمان باقی مانده تا بازی ایران و سوریه فراهم شود.

در این زمینه، شرکت برهان مبین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مبلغ بلیت‌های خریداری شده به بانوان توسط این شرکت مسترد خواهد شد.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: پول بانوانی که از طریق بلیط فروشی اینترنتی، بلیط دیدار ایران و سوریه را خریداری کرده‌اند طبق توضیحات زیر برگردانده خواهد شد.
بر این اساس نکات ذیل به اطلاع می رسد:

۱_سامانه بلیط فروشی دیدار ایران و سوریه،همان سامانه ای است که در سال های گذشته بلیط فروشی مسابقات باشگاهی را برعهده داشته است.با این وجود همواره بر اساس اعلام قبلی در این باره؛موضوع بلیط فروشی پیش رفته و بنابراین گزینه نهایی اعمال شده برای خرید بلیط تنها و تنها مختص آقایان بوده است. رویه ای که کمافی السابق در بازی های آتی هم اعمال خواهد شد.

۲_بر اساس اعلام شرکت توسعه هوشمند برهان مبین،خرید بلیت توسط تعدادی از بانوان به علت عدم دسترسی این سامانه به سایت ثبت احوال انجام پذیرفته است.فدراسیون فوتبال هم پس از اطلاع از این نقیصه، بلافاصله پیگیری‌های لازم را در این باره انجام داد.

۳_با این وجود، در صورتیکه تعدادی محدود از بانوان محترم بر اساس امکان نرم افزاری به وجود آمده بلیط تهیه کرده اند، نام و مشخصات آنان در سامانه به طور کامل موجود است و بلافاصله  وجه دریافتی به آنها عودت داده خواهد شد.

۴_فدراسیون فوتبال تاکید می کند که هیچ برنامه ای برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در دیدار ایران و سوریه وجود ندارد.

انتاهی پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا