خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور ثبت نام دانشجویان ستاره‌دار ارشد و دکترا

با دستور مساعدت سرپرست وزارت علوم، تمام قبول شدگان کنکور دانشگاه در مقطع ارشد و دکترا که به دلایل واهی از نظر صلاحیت عمومی مجاز به ثبت نام نشده بودند، حداکثر تا ۳۰ روز آینده ثبت نام خواهند شد مگر در مواردی دلایل محرز و قانونی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، با این تصمیم بیش از 100 دانشجوی دکترا و بیش از 50 دانشجوی کارشناسی ارشد که با عناوینی مانند نقص در پرونده، از ثبت نام آنها خودداری شده بود حالا با دستور دکتر «سیدضیاء هاشمی» می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

پیشتر این موارد به دانشجویان ستاره دار معروف بودند که بیشتر آنها به مسایل سیاسی مرتبط بود اما در سال‌های اخیر معمولا از عناوینی مانند نقص در پرونده برای آنها استفاده می‌شده و وزارت علوم زیر بار این تحمیل می‌رفته است.

این پذیرفته‌شدگان که در مرحله‌ی «بررسی صلاحیت‌های عمومی» دچار مشکل شده بودند حالا تنها در صورتی از تحصیل بازخواهند ماند که برای ثبت نام با دستور مساعدت وزیر، ادعاهای مطرح شده درباره‌ی آنها مستند به دلایل کاملا محرز و قانونی از جمله محکومیت قضایی سپری نشده باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. « حالا تنها در صورتی از تحصیل بازخواهند ماند که برای ثبت نام با دستور مساعدت وزیر، ادعاهای مطرح شده درباره‌ی آنها مستند به دلایل کاملا محرز و قانونی از جمله محکومیت قضایی سپری نشده باشد.» هر وقت قانون یا مصوبه ای به نفع مردم بود و در آن اما و اگری آمد، اطمینان داشته باشید که اجرا نخواهد شد.

    4
    1
  2. فقط شامل دانشکده هایی هست که زیر بار نرفته اند و دانشجوی ستاره دار را در مصاحبه قبول کرده باشند و دانشگاه از ثبت نام آن ها جلو گیری کرده است اما آنهایی که دانشکده و گروه مربوطه در همان ابتدا زیر بار رفته و اسم دانشجو را در بین پذیرفته شدگان مصاحبه اعلام نکرده است چه؟

  3. سلام آیا این مطلب شامل مغایرت معدل هم میشه؟
    من معدل لیسانس را کمی بیشتر زدم و این به سازمان سنجش اعلام شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا