خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حزب «رجا» به معنی رانده شدگان از نظام!

مهندس «لطف الله میثمی» فعال ملی مذهبی در حاشیه‌ی تشییع پیکر دکتر «ابراهیم یزدی» دبیر کل نهضت آزادی از حزب متکثری به نام «رجا» گفت که به اعتقاد او مخفف رانده شدگان از نظام است و همگی اعضای آن وفاداران به انقلاب و اسلام و مردم هستند.

میثمی در مورد وفاداری دکتر یزدی و شیوه‌ی رفتار نظام با او به خبرنگار انصاف نیوز گفت: بسیاری هستند که من حزب «رجا» نامگذاریشان کرده‌ام؛ رجا مخفف «رانده شدگان جمهوری اسلامی» است؛ اعضای این حزب کسانی هستند که اسلام را قبول دارند، انقلاب را قبول دارند، قانون اساسی را قبول دارند و جمهوری اسلامی را هم قبول دارند ولی معتقدم به دلیل تفاوت سلیقه حذف می‌شوند. این کار درستی نیست و این حزب هم هرروز گسترده‌تر می‌شود. از توهین‌ها بگذریم؛ خانه نشینی‌ها، طردها و حذف‌ها نتیجه‌ی همین رویکرد است.

لطف‌الله میثمی مدیر مسوول نشریه «چشم انداز» درباره‌ی شخصیت دکتر یزدی گفت: دکتر یزدی، از شخصیت‌هایی بودند که از مرداد ۳۲ به بعد، به اشکال مختلف مدام در حال مبارزه بوده است. گاه فرهنگی، گاه مصلحانه، گاه سیاسی، گاه انقلابی و گاه اصلاح‌طلبانه؛ ایشان اشکال مختلف مبارزه را در عمر خود از ۲۸ مرداد ۳۲ به بعد تجربه کرد و تا آخر این مساله ویژگی پایدار دکتر یزدی بود و چه چیزی از این بهتر؛ ایشان همه‌ی عمرش تلاش و مبارزه بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیوز به قبای که برخورد؟من که بیان قران را تکرار کردم من گفتم اقالطفی الحمدلله والمنه این امیدرا داریم که مصداق کان من المنظرین نباشیم اشکالی دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا