خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمجید عضو جبهه پایداری از کره شمالی

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: کره شمالی به دندان تیز کردن آمریکا جواب قاطعی داده و ایالات متحده توانایی انجام عملیات نظامی را ندارد.

سیدمحمدجوادابطحی در گفت و گو با خانه ملت گفت: کره شمالی بیش از 6 دهه است که تحت فشار آمریکا و تحریم های خصمانه قرار دارد. واشنگتن همواره تهدید کرده است که پیونگ یانگ را با عملیات نظامی تسخیر خواهد کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق آسیا و خاوردور تاکنون شاهد جنگ های طولانی مدت و خانمان سوزی بوده است. تاریخ خاوردور همانند خاورمیانه دردناک است.

وی بیان داشت: در سال های جنگ سرد ، کره شمالی در اردوگاه بلوک شرق قرار داشت و از جایگاه ویژه ای در تقابل با آمریکا برخوردار بود. پیونگ یانگ در آن دوران حمایت های سنگینی از اتحادیه جماهیرشوروی و جمهوری خلق چین دریافت می کرد.

ابطحی گفت: تحولاتی که پس از فروپاشی شوروی ایجاد شد و تغییر رویکرد چین منجر به تضعیف حمایت ها از کره شمالی شد. پیونگ یانگ در اواسط دهه نود میلادی به این نتیجه رسید که باید به خودکفایی رسیده و روی پای خود بایستد.

موفقیت خودکفایی کره شمالی

این نماینده مجلس دهم گفت: برنامه های کره شمالی در جهت خودکفایی را باید رویکرد موفقی دانست ؛ این کشور علی رغم مواجهه با بلایای طبیعی ، خشکسالی و تحریم های خصمانه غرب توانسته به لحاظ صنایع سنگین، مسکن و رفع نیازهای اقتصادی موفق باشد البته آزادی بیان در سیاست های این کشور مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: زرق و برق زندگی کره جنوبی ، ژاپن و متحدین آمریکا در شرق آسیا نتوانسته بین مردم کره شمالی و خاندان کیم فاصله ایجاد کند. سازمان جاسوسی آمریکا CIA و پروپاگاندای غول های رسانه ای آمریکا به شدت تلاش کردند با طرح اتهامات گوناگون علیه پیونگ یانگ را طراحی کنند اما هیچ کدام به نتیجه نرسیده است.

ابطحی گفت: اگر کره جنوبی به موفقیتی دست یافته به دلیل وابستگی به آمریکا است . واشنگتن اگر چترحمایتی خود را از سئول بردارد ، کره جنوبی از هم می پاشد. در مالزی شاهد بودیم که با یک منازعه سطحی این کشور در آستانه فروپاشی قرار گرفته بود.

وی گفت: کتاب لسترتارو ، مشاور کلینتون در کتاب رویارویی بزرگ بیان داشته است که آمریکا در قرن بیست و یکم اگر کشورهای متحد واشنگتن اگر نخواهند جور صنایع اقتصادی آمریکا را بکشند باید از بین بروند.

بدعهدی و نقض وعده های آمریکا

ابطحی گفت: هیچ کس نمی تواند منکر شود که بدعهدی آمریکایی ها در اجرای تفاهم با کره شمالی تاثیر زیادی در وخامت اوضاع امروز خاوردور و شرق آسیا داشته است. کره شمالی آزمایش های هسته ای و موشکی را در تقابل با بدعهدی آمریکا انجام می دهد.

وی تاکید کرد: آمریکا با روی کار آمدن ترامپ چهره حقیقی سیاست ایالات متحده را به نمایش گذاشته است ، ترامپ باد کاشت تا امروز طوفان برداشت کند.

این نماینده مجلس دهم گفت: در جنگ احتمالی بین کره شمالی و آمریکا ، پیونگ یانگ آسیب جدی نخواهد دید اما متحدین واشنگتن به شدت متضرر خواهند شد. واشنگتن می داند که ذخایر عظیم اتمی آنها در جزیره گوآم ذخیره شده است و همین موضوع آسیب پذیری هم پیمانان آمریکا را تشدید می کند.

وی خاطرنشان کرد:کره شمالی به دندان تیز کردن آمریکا جواب قاطعی داده و ایالات متحده توانایی انجام عملیات نظامی را ندارد. نگرانی رکس تیلرسون، وزیرخارجه آمریکا این است که اگر ترامپ اقدامی احمقانه انجام دهد منافع این کشور منهدم خواهد شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: اعمال فشار علیه ترامپ از سوی ساختار حکومت ایالات متحده برای جلوگیری از جنگ با کره شمالی است.

وی گفت: اگرچه جمهوری اسلامی موافق آزمایش تسلیحات اتمی نیست اما نکته حائز اهمیت اینجاست که نباید به وعده های آمریکا دلخوش باشیم ، آنها تفاهم برجام را نقض کرده اند و ما باید آماده تقابل با آمریکا در بالاترین سطح باشیم. گیر نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد به بازرسی از مراکز هسته ای ایران مقدمه اقدامات خصمانه بعدی واشنگتن است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شگفتا از این جماعت میگن کره شمالی در برابر آمریکا مقاومت کرد و به هدفش رسید خوب بر فرض درست … مگر منظور شما دستیابی به بمب اتمی بود ؟؟ مگر رهبر انقلاب نفرمودند ما تولید و استفاده از بمب هسته ای را حرام می دانیم … پس شما چی میگید ؟؟ بعد از این کره شمالی به چه قیمتی به تولید بمب اتمی رسیده است ؟ به قیمت تحریم همه جانبه و گرسنگی مردم تا حد خوردن گوشت انسان و علف و فضای تیره و سیاه امنیتی بدون هر صدایی ؟؟ کدام را می خواهید ؟

  2. توصيه ميکنم جناب ايشان اگر نماز ميخوانند، رو به کره شمالي نماز بگذارند! که علي الظاهر قبله آمال و اميالشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا