خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان نظامی کردستان از پرونده کشته شدن دو کولبر در بانه گفت

دادستان نظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان حادثه مرگ دو کولبر بانه‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، مجتبی شیرود بزرگی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: ساعت 6:30 صبح دوشنبه در جریان تیراندازی تعدادی از مأمورین هنگ مرزی بانه به سوی یک گروه کولبر در فاصله یک کیلومتری از مرز و در حوالی روستای «هنگ ژال» متأسفانه دو نفر از کولبران به نام های حیدر فرجی و قادر بهرامی بر اثر اصابت گلوله در دم جان می‌سپارند.
وی افزود: با گزارش وقوع حادثه توسط بازرسی هنگ مرزی بانه، رئیس دادسرای نظامی ناحیه سقز و بانه به همراه مسئول و کارشناس پزشکی قانونی سقز و کارشناس اسلحه و مهمات در بیمارستان حاضر و اجساد را معاینه می کنند.

دادستان نظامی استان کردستان تصریح کرد: همچنین هیئت اعزامی با حضور در محل وقوع حادثه نسبت به بررسی صحنه جرم، تحقیق از شهود و معاینه محل اقدام و صحنه جرم را بازسازی کردند.

وی گفت: به دنبال بررسی‌های به عمل آمده نهایتاً 5 نفر به عنوان عوامل تیراندازی شناسایی و به دادسرای نظامی احضار و پس از تحقیقات اولیه هر 5 نفر با قرار تأمین روانه بازداشتگاه شدند.

شیرود بزرگی گفت: اسلحه متهمان، گلوله ها و مرمی به پلیس جنایی استان جهت بررسی ارسال شده و منتظر نظر کارشناس اسلحه و مهمات درباره نحوه بکارگیری سلاح توسط متهمان در این حادثه هستیم.

دادستان نظامی استان کردستان ضمن ابراز همدردی با بستگان متوفیان این حادثه، به آنها اطمینان خاطر داد که به این حادثه با دقت، سرعت و قاطعیت در دادسرای نظامی رسیدگی و نتیجه آن به اطلاع عموم مردم شریف ایران خواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا