خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس: آیا فقط زنان با هویت ایرانی نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند؟!

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان این که «حضور خانم سیاووشی – نماینده مجلس – و حضور نیافتن خانم سلحشوری – نماینده مجلس – در ورزشگاه هر دو کار درستی بوده است، گفت: شاید حضور خانم سیاووشی بابی باشد برای حضور سایر زنان و این که این تابو شکسته شود تا متوجه بشوند با حضور زنان در ورزشگاه اتفاق خاصی  نخواهد افتاد.

با جزیی‌ترین مطالبه‌ی زنان اینقدر سختگیرانه برخورد نکنید

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: به عنوان یکی از اعضای فراکسیون امید تقاضا دارم که دیگر این سد شکسته شود، زیرا یکی از جزیی‌ترین مطالبات زنان است و نباید اینقدر سختگیرانه با آن برخورد شود.

افرادی که موجب ناامنی در ورزشگاه می‌شوند، توبیخ شوند نه این که زنان را حذف کنید

وی افزود: اگر منع حضور زنان در ورزشگاه به خاطر الفاظ زشتی است که که تماشاچی‌نماها می‌دهند، پس چرا به کودکان اجازه‌ی ورود داده می‌شود؟ بهتر نیست افرادی که موجب آلودگی و ناامنی در ورزشگاه می‌شوند، توبیخ شوند تا این که زنان را حذف کنند.

حضور زنان در ورزشگاه را در فراکسیون زنان مجلس پیگیری می‌کنیم

فاطمه سعیدی با تأکید بر این که «باید یک سیستم نظارت باشد تا مردانی که حرمت ورزشگاه و ورزش را نگه نمی‌دارند، توبیخ شوند»، اضافه کرد: به نظرم شاید حضور زنان حتی ورزشگاه را نیز امن‌تر کند و به جایگاه اصلی خود برگرداند و ما نیز پیگیر این قضیه هستیم؛ بطوری که یکی از مبحث‌های مطرح شده در فراکسیون زنان ورود زنان به ورزشگاه بوده است.

زن ایرانی اگر هویت خود را تغییر دهد، می‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند؟

وی با بیان این که «آیا فقط زنان با هویت ایرانی نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند؟!»، گفت: برخی شایعات حاکی از این است که زنان ایرانی با پرچم سوریه می‌توانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، زن ایرانی هویت ایرانی دارد و این سوال مطرح می‌شود که اگر زن ایرانی هویت خود را تغییر دهد، می‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند، نشان‌دهنده‌ی این است که فقط مشکل حضور زن‌ها با هویت ایرانی است.

زنان با حضورشان حتی ورزشگاه را امن‌تر می‌کنند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوال جامعه‌ی زنان این است که دلیل منع ورود زنان چیست؟، اما پاسخ واضحی داده نشده است و البته یقین دارم زنان ایرانی با رفتار و پوشش مناسب در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد و نشان می‌دهند که با حضورشان حتی ورزشگاه را نیز امن‌تر می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا