خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازخوانی سه پوزش‌نامه‌ی «مدیر مسوول کیهان»

به گزارش انصاف نیوز، «احسان گل محمدی»، خبرنگار، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «بازخوانی سه پوزش‌نامه‌ی مدیر مسوول کیهان» نوشت:

حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه‌ی کیهان روز گذشته در پی انتشار یادداشتی در این روزنامه درباره‌ی برجام، از وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌ای اینگونه عذرخواهی کرد: «چنانچه از تیتر یادداشت «مذاکره کردید یا دیکته نوشتید» تلقی اهانت شده است، از تیم هسته‌ای کشورمان، مخصوصاً آقای دکتر ظریف که روی سخن یادداشت با ایشان بود، پوزش می‌خواهم». بعد از انتشار این خبر در سایت روزنامه‌ی کیهان، برخی از سایت‌های خبری این متن را با عنوان «برای اولین بار در تاریخ شریعتمداری عذرخواهی کرد»، بازنشر کردند این در حالیست که این اولین بار نبود که چنین اتفاقی می‌افتد و حداقل دو مورد دیگر را من به یاد دارم.

حسین شریعتمداری در تاریخ 14 مهرماه سال 90 به خاطر انتشار خبری پیرامون سهامداری سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق در بانک سامان عذرخواهی کرد و نوشت: «علی رغم آن که خیانت سران فتنه و همراهی آنها با دشمنان بیرونی و نیز دریافت کمک‌های مالی کلان از برخی سران دیکتاتور عرب و شماری از کشورهای غربی قابل انکار نیست و در اعتراف مستند تعدادی از متهمان بازداشت شده به آن اشاره شده است ولی با این همه، تاکید می‌کنیم آن بخش از خبر ویژه کیهان که در آن به سهامدار بودن آقای سیدمحمد خاتمی در بانک سامان اشاره شده بود اشتباه بوده و از این روی خطای یاد شده را قابل پوزش می دانیم».

اردیبهشت ماه سال 94، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه در مصاحبه با المیادین گفته بود: «من اطمینان دارم اگر کسی به مرزهای عربستان تعرض کند، ما از ملت این کشور دفاع می‌کنیم»، این جمله و چند جمله‌ی دیگر رضایی در مصاحبه‌ی مذکور موجب شد تا حسین شریعتمداری یادداشتی انتقادی را درباره‌ی مصاحبه او بنویسد؛ اما پایان این ماجرا نبود و بعد از انتشار متن کامل مصاحبه‌ی رضایی، شریعتمداری از او اینگونه عذرخواهی کرد: «آن بخش از یادداشت کیهان که در انتقاد به سکوت آقای رضایی نسبت به جنایات آل‌سعود و عدم حمایت ایشان از مردم مظلوم یمن بود، مصداق ندارد بنابراین بخش یادشده هر چند که با استناد به گزارش اولیه «المیادین» نوشته شده بود ولی خود را ملزم به پوزش از برادر عزیزمان آقای رضایی می‌دانیم. اگرچه اظهارنظر ایشان درباره دفاع ایران از مرزهای عربستان را کماکان غیرقابل توجیه تلقی می‌کنیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام..شک نداشته باشید از این دست عذر خواهی های “بی عمق” در تاریخ مدیریت تک تیرانداز کیهان فراوان ب چشم خورد.شایسته است ب همین مناسبت ان سایت محترم و دیگر خوانندگان عزیز، طی جستجویی در طی مدیریت نامبرده، موارد متعدد دیگر را یاداوری نمایند..

    1. خب چه چیزی را ثابت میکند درسپهراندیشه حضرات چیزی وجوددارد بنام مصلحت که حدود وصغورش نا پیداست وهمیشه امکان تردید ورد ویاحتی انکار انهم بعید نیست ……از قائلین عمل به ان حدیث معروف واذا رایتم…….وباهتوهم ……با تفسیر حمیدزیارتی هیچ چیز
      نشدنی نیست…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا