خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش ضمن خدمت معلمان چندان ثمربخش نبوده است

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: 3 استان به عنوان استان پایلوت طرح کارآمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند که اصفهان یکی از آنها است.

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم‌زاده در مراسم افتتاح مدرسه شهید ماندگاری نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 3 استان اصفهان، کردستان و یکی از 2 استان آذربایجان شرقی و غربی به عنوان پایلوت طرح کار آمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده اند.

وی افزود: طرح کار آمد طرحی است که به بحث آموزش کمک می کند و به جای آموزش ضمن خدمت معلمان که خیلی هم ثمر بخش نبوده است، اجرایی می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح معلمان با استفاده از تجارب خودشان و در اختیار قرار دادن تجارب خود به یکدیگر اقدام به آموزش می کنند.

وی تصریح کرد: روش های نوین همیاری، روایت و درس پژوهی نیز شامل این طرح کارآمد خواهد شد و به جای اینکه ما از مرکز، اقداماتی را انجام دهیم نیازهای آن ها با همکاری مدیر مدرسه و به صورت خود محور انجام می شود.

حکیم‌زاده پیرامون فراهم کردن امکان تحصیل مهاجران به خصوص اتباع افغانی ساکن در ایران، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و وزارت کشور زمینه تحصیل اتباع افغانی حاضر در ایران فراهم شده و صرف نظر از موقعیت والدین می توانند به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا