خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارسال یک نامه از کمیسیون بخشودگی برای رضا شهابی

یک وکیل دادگستری که پیگیر پرونده‌ی «رضا شهابی» عضو سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی است، گفت: از کمیسیون عفو و بخشودگی یک نامه برای آقای شهابی ارسال شده است. ما از محتوای نامه خبر نداریم ولی متاسفانه گفته بودند که چنین نامه‌ای تا به حال نرسیده است. باید ببینیم که محتوای آن نامه چه بوده است.

«پیام ابوطالبی زنوری»، در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی آخرین وضعیت حقوقی رضا شهابی گفت: بعد از ورود آقای شهابی به زندان نه امکان صحبت با ایشان را داشتم نه موفق شدم قاضی اجرای احکام را ببینم که هم در مرحله‌ی اجرا اعلام وکالت کنم و هم پرونده‌ی اجرایی آقای شهابی را مطالعه کنم و ببینم که چه قدر از ایام حبس ایشان باقی مانده، یعنی چه قدر مرخصی و چه قدر توقف اجرای حکم وجود دارد. این وضعیت حقوقی آقای شهابی تا به اینجاست.

وی افزود: متاسفانه هیچکدام از وعده‌های داده شده را به صورت مکتوب و رسمی نداریم. شنیدم که به آقای شهابی گفته شده بود پرونده‌ی شما مشکل خاصی ندارد و ما پیگیر هستیم، شما خودتان را به زندان معرفی کنید. آقای شهابی قبل از رفتن به زندان به من اعلام کرد که اگر اینگونه نشد، اعتراض خواهد کرد.

ابوطالبی وضعیت جسمانی رضا شهابی را مساعد ندانسته و گفت: یکبار به دلیل سابقه‌ی بیماری به درمانگاه منتقل شده است. پزشکی قانونی چندبار اعلام کرده بود وی امکان تحمل حبس را ندارد. نظر آخر پزشکی این بود که وی چندین عمل جراحی روی گردن و کمر انجام داده و عموماً سمت چپ بدنش بی حس است.

وی گفت: از وزارت کار، شورای اسلامی کار و برخی نهادهای دیگر با من تماس گرفته شده که ما چه اقدامی می‌توانیم بکنیم. ولی فعلاً هیچ اقدام مشخصی نمی‌شود انجام داد تا من بتوانم آقای عباسی، قاضی اجرای احکام را ملاقات کنم و پرونده را بررسی کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا