خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت‌های انتقاد به لابی رییس دانشگاه علامه با وقایع التفاقیه

روز یکشنبه – ۱۹ شهریورماه – یک گزارش خبری در مورد عملکرد دکتر حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، در روزنامه وقایع اتفاقیه منتشر شد. این گزارش به بررسی عملکرد ریاست دانشگاه در دانشکده‌های مختلف از دیدگاه دانشجویان پرداخته بود. حسین سلیمی که این روزها سودای وزرات در سر دارد، با واکنش نشان دادن به این گزارش باعث حذف آن از سایت روزنامه‌ی وقایع التفاقیه شد. پس از آن، «عطنا» که خبرگزاری روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی است، با سعی در توجیه نارضایتی‌های آن گزارش، در کانال تلگرامی خود گزارشی منتشر کرد. در پی این اقدامات، شب گذشته جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه در توییتر به بیان نارضایتی‌های خود پرداختند.

بخشی از واکنش‌های توییتری به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در پی می‌آید:

فاطیما: گزارش در مورد عملکرد رییس دانشگاه که به مذاقش خوش نیومد و حالا میگه باید عذرخواهی کنیم یا هرچی گفتم بنویسید.

احسان: شهریه‌ی ثابت ورودی‌های علامه سال ۹۱ حدود ۵۷ هزار تومن بود. شهریه ثابت من که ورودی ۹۲ هستم ۱۵۰ هزار تومن. تو این یک سال چی شده واقعاً؟!

برهان: […] برای وزیر شدنش به اطرافیانش سپرده بود که تمام روزنامه‌هایی که علیه‌اش می‌نویسن بخرن. مث اینکه سلیمی همین مسیر میره.

حمید: سلیمی قطعاً یکی از بدترین مدیران دانشگاهی وزارت فرهادی بوده حالا شده گزینه‌ی وزارت. لابی‌هاشم روهم به کار انداخته رسانه‌ها نزننش.

رضا: کاش همه‌ی روسای دانشگاه‌های دولت اعتدال بنای وزیر شدن داشته باشن! قشنگ میشه فجایع مشابه در حد کپی پیست با کارنامه‌ی سلیمی راجع بهشون درآورد.

پرستو: کارنامه‌ی ریاست سلیمی نشان می‌دهد نتوانسته از پس مطالبات دانشجویان یک دانشگاه بربیاید و حالا سودای وزیر شدن دارد.

ابراهیم: دانشجوی ارشد علامه بودم و برای ثبت نام دکتری با مشکل مواجه شدم. سراغ سلیمی رفتم تا شاید کمکی کند. تمام طول روز پشت در اتاق بودم اما سلیمی بار نداد.

نرگس: در سه سال ریاست سلیمی فعالیت دانشجویی محدود به جشن و کارگاه‌های الکی شد. بچه‌هایی که می‌خواستن فعالیت سیاسی و اجتماعی کنن باید دنبال مجوز می‌دویدند.

نرگس: یادمه برای یه برنامه زنان ۴ بار اقدام کردیم و مجوز لحظه‌ی آخر لغوشد. سلیمی برنامه‌های زمان رو خط قرمز می‌دونست و سعی می‌کرد محافظه‌کارانه این رو بمون بفهمونه.

فرحناز: سلیمی با سودای وزارت شخصا گزارش‌هایی که نقدش می‌کنن رو دنبال می‌کنه و حتی سعی نمی‌کنه با جوابیه حفظ حیثیت کنه.

فائزه: سلیمی هیچ نقدی رو تاب نمیاره، آخرم با لابی یه کاری کرد گزارش پاک کنن.

پروین: از همون چهار سال پیش دنبال وزارت بود سلیمی. برای همین به همه به نحوی باج می‌داد. رنکینگ علمی علامه بالا نیومد که سقوط کرد. یه زمان دانشگاه اول خاورمیانه بودیم.

گزارشی که با لابی حذف شد!

گزارش سفارشی حمایت از رییس دانشگاه علامه!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا