خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان: از حمایت روسیه و چین از دولت میانمار ننویسید!

کیهان نوشت:طبق گزارش‌های متعدد ارتش و بوداییان افراطی میانمار با حمله به مسلمانان روهینگیا تاکنون بیش از 3500 تن را کشته‌اند و باعث فرار بیش از 300 هزار نفر به بنگلادش شده‌اند.

انتشار تصاویر قربانیان این جنایت باعث ایجاد موج گسترده‌ای از اعتراض‌های مردمی در سراسر جهان علیه دولت میانمار و آنگ سان سوچی رهبر این کشور شده است. اما باز در جریان این جنایت بازی رسانه‌ای جدیدی به راه افتاده است که به جای محکوم کردن این جنایت سعی می‌شود تا به نوعی چهره غرب در این ماجرا تطهیر شود. در واقع موضوعی که در شرایط کنونی حائز اهمیت است به نفس جنایت برمی‌گردد و اینکه «آنگ سان سوچی» به عنوان برنده جایزه صلح نوبل در این جنایت شریک است و حتی کشتار مسلمانان را از اساس نفی می‌کند و قتل عام مسلمانان را که حالا حتی سازمان ملل هم آن را «نسل‌کشی» خوانده «دروغ» می‌خواند.

اما برخی از جریان‌های سیاسی در کشور به صورت مداوم این نکته را پررنگ می‌کنند که روسیه و چین به نوعی با حمایت خود از دولت میانمار در این جنایت شریک هستند. تا به این ترتیب آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نوعی تبرئه کنند. این نکته بسیار تاسف آور است چرا که فارغ از اینکه چه کشوری از دولت میانمار حمایت می‌کند اصل جنایت در این شرایط مهم است و باید بر آن تمرکز کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. “اصل جنایت در این شرایط مهم است” اما مواظب باشید فقط آمریکا را شریک این جنایت معرفی کنید و حمایت های روسیه و چین رو نادیده بگیرید!

    1
    1
  2. خب درست ميگه ديگه، تقصير آمريکا و رژيم صهيونيستيه که روسيه و چين از دولت ميانمار حکايت ميکنن! ميگي نه، از حج حسين بپرس!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا