خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرسازی درباره ی سخنرانی آرام موسوی لاری در یزد

به دنبال سفر حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات به یزد و سخنرانی های وی در جمع اصلاح طلبان و دانشجویان در تاریخ 30 آذر، اطلاعیه ای از سوی شورای اصلاح طلبان استان یزد منتشر شد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، در این اطلاعیه با اشاره به انعکاس اخبار رسمی و غیررسمی مبنی بر حواشی سخنرانی ایشان در جمع دانشجویان دانشگاه یزد، هرگونه تشنج و درگیری در حین سخنرانی و پرسش و پاسخ وی، خلاف واقع و خبر سازی رسانه ای توصیف شده است.

در این اطلاعیه آمده است:
پس از مراسم سخنرانی و پرسش و پاسخ که جمعا به مدت 90 دقیقه انجام گردید و پس از ترک سخنران محترم، عده ای اندک قصد درگیری و حاشیه سازی داشتند که با تدبیر برگزارکنندگان و انتظامات دانشگاه, مشکلات پیش آمده مدیریت و مرتفع شد. شورای اصلاح طلبان یزد ضمن تشکر از تدابیر مقامات سیاسی و امنیتی و دانشگاهی و نیز سایر مسوولین ذیربط استان اظهار امیدواری کرده است با تداوم اینگونه جلسات، شاهد حضور حداکثری و پرنشاط آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه باشیم.

 

نظر معاون استاندار در همین باره

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نسبت به درج برخی اخبار پیرامون سخنرانی شب گذشته حجت الاسلام موسوی لاری در دانشگاه یزد واکنش نشان داد.

 محمدعلی طالبی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: دو برنامه سخنرانی اقای موسوی لاری در جمع اصلاح طلبان استان و دانشگاه یزد با کمال ارامش برگزار شد.

وی افزود: در اواخر برنامه پرسش و پاسخ در دانشگاه یزد به علت اصرار برخی دانشجویان برای طرح سوالات شفاهی، تنش هایی بوجود آمد که بدلیل برنامه بازگشت حجت الاسلام موسوی لاری به تهران، ایشان ضمن خداحافظی از دانشجویان، محل مراسم را ترک و به سمت فرودگاه حرکت کردند.
این مسئول، با تشکر از اعضای شورای تامین استان به جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای برگزاری اینگونه برنامه ها تاکید کرد: بعد از مراسم حجت الاسلام موسوی لاری از برگزاری این دو برنامه رضایت داشتند و تنش بوجود امده در پایان برنامه را نیز طبیعی و از اقتضاعات محیط های دانشجویی دانستند.
طالبی در پایان اظهار امیدواری کرد تا رسانه ها و فعالین سیاسی بر مبنای واقعیت ها، رسالت خویش را ایفا کنند و در استانه انتخابات از التهاب افرینی های کاذب در فضای سیاسی و اجتماعی جامعه خودداری کنند.
سخنرانی موسوی لاری دوشنبه شب به دعوت تشکل توسعه و اعتدال دانشگاه یزد و با حضور حدود 300 دانشجو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا