خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عصبانیت از شوخی با مداحان

رسانه های جریان تندرو، از گفته های محمود شهریاری مجری تلویزیون در شوخی با یک مداح عصبانی شدند و به او حمله کردند.
به گزارش انصاف نیوز، شهریاری اخیرا در یک برنامه ی زنده تلویزیونی کنایه هایی به ماجرای هفت تیر کشی محمود کریمی زده است. او همچنین گفته که دوران بحران تمام شده و دوره ی آرامش کشور فرا رسیده است.
در اعتراض یکی از این رسانه ها، دوران محمود احمدی نژاد دوران مورد تایید رهبری خوانده شده که به نظر می رسد منظور این رسانه به ابتدای آن دوره بر می گردد و ربطی به سالهای پایانی دوره ی احمدی نژاد نداشته باشد که با قهر 11 روزه و سقوط وضعیت اقتصادی همراه بود. در سالهای اخیر، غیر از یک جریان اقلیت، باقی هواداران سیاسی او نیز منتقد او شده بودند که نمود آن در تعدد کاندیداهای اصولگرا در انتخابات 92 مشهود بود، کاندیداهایی که در انتقاد به دوران محمود از یکدیگر سبقت می گرفتند.
متن کامل مطلبی که صراط، یکی از سایت های این جریان درباره ی اظهارات شهریاری نوشته در پی می آید:
«
در برنامه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجری مشهور رسانه ملی، دوران مورد تایید رهبری را به دوران بحران تعبیر کرد که در حال حاضر به سر رسیده است. 
در این برنامه که در حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تالار وزارت کشور برگزار شد، محمود شهریاری مجری برنامه در ابتدا پس از تعریف و تمجید احمد رضا درویش کارگردان “رستاخیز” از دولت تدبیر و امید روحانی گفت: «در تایید سخنان این کارگردان برجسته باید گفت که دوران بحران به پایان رسیده و اینک آرامش به کشور بازگشته است.» 
این مجری هنجارشکن در ادامه برنامه وقتی مداح برنامه قصد اجرا داشت در زمان واگذاری میکروفون به او گفت: «میکروفون ناموس مجری است و کسی نمی تواند از او بگیرد و تنها یک قشر می توانند میکروفون از مجری بگیرند که آنها هم الحمدلله هفت‌تیر هم می کشند.» اما اشاره توهین آمیز دیگر این مجری به بحث پاکت مداحان بود که در زمان اهدای هدیه مداح گفت: «این هدیه پاکت مداحی نیست، حلال است!» 
جالب است که این مجری پرحاشیه چندین بار از سوی سازمان صداوسیما ممنوع التصویر شده اما با استفاده از توصیه های بیرونی، بار دیگر به صحنه اجرا بازگشته است. او در دهه فجر سال جاری در برنامه زنده تلویزیونی شخص اصلی در فتنه ۸۸ را مورد تمجید قرار داده بود.
»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا