خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش «میثم نادی» به موضوع «مداح پاکتی»

کربلایی «میثم نادی» مداح اهل بیت در یادداشتی در دفاع از موضع «میثم مطیعی» در مراسم نماز عید فطر، نسبت به موضوع «مداح پاکتی» واکنش نشان داد.

متنی که آقای نادی به انصاف نیوز کرده، در پی می‌آید:

برادر عزیزم، حاج میثم مطیعی در مراسم پرشکوه نماز عید فطر، اشعاری انقلابی، حماسی با آمیخته‌ای از توبه و استغفار بر درگاه الهی، مدح مولا، تبیین گفتمان انقلاب، تجلیل از اقدامات انقلابی، نقد بر خوشبینی به دشمن و در نهایت مساله‌ی اصلی جهان اسلام که همان آزادی قدس عزیز است، را قرائت کرد.

هنوز دقایقی از این مدیحه سرایی نگذشته بود که بددهان‌ها و کینه‌داران از اهل بیت(ع) و مداحان آگاه و بصیر، چشم‌ها را بستند و دهان‌ها را باز کردند.

بی‌ادبی کردند، هتاکی نمودند، عقده‌گشا شدند تا درونشان برای مردم بیشتر آشکار شود.

جایی دیدم نان‌خور یکی از سران فتنه نوشته است: مداحان پاکتی؛ اگر ما هم به آنها پاکت بدهیم، مدحمان را خواهند گفت.

این هنوز به دوران نرسیده‌ها نشان دادند که نوکران ابی عبدالله (ع) و بزرگ شدگان پای درس «هیهات منا الذله» و مادحان مکتب «آزادگی» را نشناخته‌اند.

به آنها پیشنهاد می‌کنم اگر مرد هستند، به حرفشان عمل کنند؛ پاکت‌های پولشان را آماده کرده و در اولین برنامه‌ مذهبی پیش‌رو، نسبت به حضور مداحان اهل بیت(ع) اقدام کنند؛

اگر ذاکران آمدند و مدیحه‌سرایی کردند که فیضش را برده‌اند؛

اگر نیامدند، بروند یک دوره درس مداح شناسی ببینند.

دمت گرم میثم جان که آب به لانه‌ی منافقان ریختی. نفست همیشه وقف اربابت باد.


علی اصغر شفیعیان مدیر مسوول انصاف نیوز روز عید فطر در نقد «برخی مداحان» در توییتر نوشته بود: «مداح پاکتی» چیزی است مثل «شیر پاکتی»؛ شیر پاکتی که ترس ندارد. آنها را جدی نگیرید، خب شما پول بدهید مدح شما را خواهند گفت.

«مداح پاکتی» |۱| جریمه ۱۴ میلیون تومانی مداح گران فروش

«مداح پاکتی» |۲| یک ساعت ۲۰ – ۳۰ میلیون؟!

«مداح پاکتی» |۳| سعید حدادیان: اهل اینکه پاکت بگیریم نیستم

«مداح پاکتی» |۴| اتاق فکر مداحان

«مداح پاکتی» |۵| زیر پوست ماجرای چک‌های جنجالی

«مداح پاکتی» |۶| هلالی: محرم ۱۷۰ میلیون تومان هزینه می‌کنیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به این اقا توصیه می کنم بروند مداحی خودرا انجام دهند،تهمت و توهین و فحاشی به منتخب مردم بصیرت و اگاهی می خواهد؟اقای نادی!تو بهتر است خودت را از شر ووسوسه شیطان آزاد کن و لازم نیست قدس شریف را تو مطیعی ازاد بکنید،یا بهتر است بروید پی کار مداح شناسی خودتان.شما مداح امام حسین (ع)هستید؟! هر کاری که می خواهید انجام دهید هر حرفی می خواهید بزنید، اما از حسین ما هزینه نکنید؟ اگر به من هم توهین و اهانت و فحاشی بکنید شاید از حق خودم بگذرم، اما استفاده ابزاری از حسین ما ممنوع و قابل گذشت نمی باشد،

    16
    3
  2. توهم خودبزرگ بینی تا چه حد؟ تا حد التزام به “دوره درس مداح شناسی”؟! میثم جان، ما هم میدانیم مداحان کی هستند و هم چی هستند. دوره اش را هم 38 ساله طی کردیم، و نیش زبان [برخی]شان بر روحمان، تعرض بی سوادی [برخی]شان در دینمان، و … تجربه کرده ایم. برای یک بار هم شده، الآن برای خودت و هم صنفات بهتره خاموش باشید.

    11
    1
  3. جالب است این خودشیفتگی بقدری هوش از کله اینان ربوده که خود را مساوی با شئونات اباعبدالله ع میشمارند مثلا هتاکی های انان را به نقدکشیدن مساوی با تعریض به امام میدانند….

    15
    2
  4. عجب حرصى بايد بخوريم از دست انصاف نيوزيها ! آخه پدر بهشتى ! كى راهنمائيت كرد با اين جماعت حرف بزن و قلمبه گو دهن به دهن بشى ؟! با دهان اوپن ها / دهان به اختيارها / كه نبايد هم كلام شد ! يه اصطلاح -« مداح پاكتى » – شنيديد به كنه حقيقتش نرسيديد ! كى گفته فقط پول ميذارن تو اون بى صاحب ؟! نميشه سفره دلتو هر جائى وا بكنى وگرنه …! حق با كربلائى ميثم عزيزه ، يه دوره مداح شناسى براى اصلاح طلبها از نون شب هم واجب تره ! اين مديحه گويان بزرگوار هم اكثراً وضع مالى توپى دارند، من يكى كه وجداناً نديدم دنبال پول و پله باشند، تنها چيزى كه براشون اهميت داره فضائل اخلاقى و امتيازات اخرويه، به اعتقاد قلبى من اين جماعت فقط دنبال عزت و شرف و مردانگى اند ! بقيه اش با خودتون !

    10
    1
  5. اقا میثم حرف حق رو گفتن.پیرو رهبر هستند.مداح اهل بیت هستند.ما هم پشت رهبر هستیم.همه باید دنبال رو رهبر باشیم.هر کس از ولایت دور شود سیلی خواهد خورد.حرف رهبر رو باید طلا گرفت.

    5
    18
  6. مداح محوري از نشانه هاي لوطيگري است كه امروزه به شكل سخيفي در جامعة ايران نمود پيدا كرده است. مداحان گفتماني متفاوت از روحانيت دارند و بر مبناي همين گفتمان مورد توجه لوطيان هستند. … متأسفانه گفتمان مداحي در نزد برخي از روحانيان هم مقبول افتاده كه به فرهنگ ديني آسيب مي رساند.

    12
    2
  7. اتفاقا، درست برعکس گفته (ميثم نادی) ، عالم و آدم ميدانند آنکه چشمان نداشته اش را مي بندد و دهان هميشه بازش را بازتر ميکند، برخي از همين مداح نماهايي هستند که براي مداحان و ذاکرين حقيقي اهل بيت هم آبروئي نگذاشته اند!

    5
    1
  8. جایگاه های سخنرانی و صاحبان سخن که بی صاحب می شن، خب! معلومه، کار دستِ کسانی می اُفته، که می خواهند با اعتقادات ما پله یی درست کنند، که با آن لابد، از لایه ی زمین خارج شوند و…

    1
    1
  9. الحق و الانصاف که زبان تبلیغ از زبان شمشیر برنده تر است. کسانی که از اشعار مطیعی انتقاد میکنند، این اشعار همان حرفایی است که از زبان مردم و مسئولین و رسانه ها بارها و بارها گفته شده است اما تیزی و تندی آن زمانی به جان منتقدین میشینه که در قالب شعر بیان شده و از طرف قاطبه حاضرین نماز عید فطر مورد پذیرش قرار میگیرد. لابد نخواهید گفت که حامیان دولت در نماز حضور نداشته اند و گر نه مخالفت میکردند؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا