خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فجر سپاسی نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401

نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی امروز در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف هم می‌روند. پخش زنده فجر سپاسی نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی به ترتیب با 18 و 16 امتیاز در رده‌های چهارده و پانزده جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته‌اند. برای پخش زنده فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده فجر سپاسی نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401

هیچ یک از دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان فصل خوبی نداشتند. نفت مانند چندبار حضور پیشین خود در لیگ برتر این بار هم از ابتدا با بحران‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد و بعد از نتایج نامناسب با محمود فکری، این سرمربی سابق استقلال را از کار برکنار کرد.

از سوی دیگر فجر شهید سپاسی شیراز که تازه امسال به لیگ برتر آمده گرچه ابتدائا عملکرد خوبی نشان داد، در ادامه نتوانست آنطور که باید و شاید از جایگاه خود حفاظت کند و به مرور به منطقه سقوط رسید.

فجر در 5 بازی آخر خود 4 شکست و 1 تساوی ثبت کرده و نفت مسجد سلیمان با 3 تساوی، 1 شکست و 1 پیروزی وارد رقابت امروز می‌شود. تنها تقابل رودروی این دو تیم در جریان بازی رفت لیگ جاری هم با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم خوزستانی به پایان رسیده است.

جذابیت بازی امروز در این مسئله مهم نهفته که پیروز رقابت امروز تا حد زیادی خطر سقوط را از خود دور خواهد کرد. برای تماشای پخش زنده بازی فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده فوتبال فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان 19 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا