خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای روزنامه ایران درباره آینده شبکه منوتو

روزنامه ایران نوشت: بنیانگذاران و همکاران سابق شبکه بهایی-سلطنت‌طلب منوتو، ادعای مدیران این شبکه مبنی بر تعطیلی به دلیل نداشتن پول را یک دروغ و فریب خواندند و برنامه‌های پشت پرده این تعطیلی را افشا کردند.

این چهره‌ها که از واقعیت ماجرای تعطیلی این شبکه اطلاع دارند، تأکید کردند که بودجه فعالیت این شبکه دولتی است و مدیران آن قصد دارند شبکه دیگری را در لس آنجلس باهدف تبلیغ رضاپهلوی راه‌اندازی کنند. حسن اعتمادی، از پیشگامان شبکه بهایی-سلطنت‌طلب منوتو که اساساً این شبکه فعالیت خود را با همکاری وی آغاز کرد، گفت: بیانیه و اطلاعیه صادر شده از سوی مدیران منوتو، درست نیست. مطالبی در آن است که (در خوشبینانه‌ترین حالت) کسی که آن را نوشته اشتباه کرده است؛ زیرا این بیانیه، بهانه‌ای به دست مخالفان این شبکه می‌دهد تا نکاتی را استخراج کنند که هیچ جوابی برای آن وجود ندارد.

وی با اشاره به درآمد‌های سرشار و هزینه‌های سنگین شبکه منوتو، به ماجرای پخش برنامه استیج و آکادمی گوگوش اشاره کرد و افزود: برای آن برنامه، یک کمپانی معروف انگلیسی که برای شبکه‌های مطرح اروپایی از جمله BBC برنامه تولید می‌کرد، حدود سه ماه با ۵۰ نفر کارمند خود فعالیت داشت، این کمپانی حتی آشپزخانه سیار، فیلمبردار و کارگردان حرفه‌ای نیز به همراه آورده بود.

اعتمادی با بیان اینکه تهیه هر قسمت از این برنامه، دست‌کم ۲ میلیون پوند هزینه داشت، اظهارکرد: منوتو در زمانی با این کمپانی مهم انگلیسی و اروپایی قرارداد امضا کرد که حتی اینترنشنال هم نمی‌توانست برنامه‌ای را برگزار کند.

وی با بیان اینکه باورم نمی‌شود دو کارمند منوتو در برنامه خود ادعا کنند که سرمایه این شبکه تلویزیونی خصوصی بوده و کیوان عباسی (مدیر بهایی منوتو) آن را می‌پرداخته است، اضافه کرد: این کار بدی است و این ادعاها، کیوان عباسی را در دردسر می‌اندازد؛ زیرا وقتی کسی ادعا کند من سالانه برای فعالیت یک شبکه ۲۰ میلیون پوند هزینه می‌کردم، از او خواهند پرسید که این پول را از کجا آوردی؟

به گفته اعتمادی، دولت انگلیس هم از فعالیت این شبکه استقبال کرد، کما اینکه وکلا و حسابداران منوتو همگی انگلیسی بودند و برخی کارمندان این شبکه که قدرت زیادی هم داشتند، انگلیسی بودند.

در ادامه، محمد منظرپور نیز با اشاره به اینکه تصمیم به تعطیلی شبکه منوتو، بعد از سفر رضا پهلوی به اسرائیل گرفته شد، گفت: براساس اطلاعاتی که دارد، آقای عباسی، مدیر منوتو درصدد خواهد بود بعد از پایان کار شبکه، یک شرکت رسانه‌ای را در لس آنجلس راه‌اندازی کند که این شرکت رسانه‌ای رسانه «شاهزاده پهلوی» خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا