خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای حمله به دختران جهرمی و لزوم موضع‌گیری در برابر انحرافات

به گزارش انصاف نیوز، مطلب زیر را سید مهدی سادات شجاعی، دبیر شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام در استان فارس نوشته و به پایگاه خبری فرارو ارسال کرده است که با اندکی تغییر در پی می آید:
قال رسول الله (ص) : مَن لایَرحَم الناس َلایَرحَمه الله تعالی
کسی که به مردم رحم نکند[انتظار] رحم و مهربانی از خداوند متعالن داشته باشد.
(جامع احادیث الشیعه جلد20ص 48 حدیث 27302)
اگر لیست وقایع و خبرهای چند روز اخیر کشورمان را مرور کنیم، اخبار زیادی را می‌توان صدرنشین خبرهای روز دانست.
از تمدید مذاکرات نمایندگان کشورمان باگروه  1+5 گرفته تا گران شدن نان، از نتیجه دربی پایتخت گرفته تا اسید پاشی در تهران، از نامه خانواده مهدی کروبی به علی مطهری گرفته تا جبهه‌گیری حجه الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای علیه استفاده مکرر برخی سودجویان از کلمه “فتنه” و … که هرکدام در مقاطعی نظر اکثریت رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود معطوف کرد.
اما در این میان خبر تاسف بار از فعالیت بی سابقه از سوی جوانی بیمار نیز بسیار خودنمایی کرد و باز هم نام کشورمان را در میان رسانه‌های دنیا بر سر زبان انداخت.
رسانه‌هایی که بارها و بارها خواسته و ناخواسته رشادت‌های جوانان ایران زمین را فریاد زدند، جوانانی که معجزه کوچکشان هشت سال ایستادگی در برابر قدرت‌های جهانی بود، این بار اما با دید حقارت و دلسوزی‌هایی! عجیب، در بوق و کرنا حادثه رخ داده در روستای قطب آباد شهرستان جهرم – واقع در استان فرهنگ و هنر، فارس – را فریاد زدند.
روستایی که تا چندی پیش شاید ساکنین سطح استان نیز کم و بیش اسم آن را نیز نشنیده بودند اما به لطف جوانی غیرتمند! کانون توجه رسانه‌های معاند گردید و انواع سوء استفاده از این عمل قبیح انجام گرفت.
اینکه جوانی بیمار، به واسطه عقده‌های درونی با تیغ به هم نوع خود، دختر ایران زمین، مادر فردای فرزندان خود و برادرانش حمله کرده و از این راه دیو عقده‌های درونی خود را به زعم خود به بند کشد، همان اندازه عجیب است که دلیل فعالیت خود را مباح شمرده شدن خون بانوان به قول ایشان بی‌حجاب از سوی روحانی محل دانسته و فعالیت خود را دفاع از دین شمرده است.
در شرایطی که به واسطه فعالیت‌های گروهک داعش انواع تهمت‌ها نثار دین مبین و شریف اسلام گردیده و برداشت‌های ناصحیح و خلاف واقع از دین صلح و دوستی صورت گرفته و بزرگان و مفاخر اسلام را به انواع القاب ناصواب خطاب می‌کنند ، این فعالیت جز آب به آسیاب دشمن دین و سرزمین ریختن منفعتی ندارد و قطعا همه می‌دانیم.
لزوم یادآوری برخی وظایف به بزرگان کشور عزیزمان دلیل نگاشتن این سطور است.
ایجاب می‌ کندبزرگان حوزه‌های دینی در شرایطی که این فرد بیمار چونان اسیدپاشان اصفهانی و دیگر اوباش کلان شهرهای مشهد، شیراز و … با سوءاستفاده از مقام شامخ روحانیت دلیل رفتارهای هنجارشکنانه و صدالبته بیمارگونه خود را صحبت‌های روحانیون برشمرده و هدف خود را حمایت از دین و ترویج حجاب دانسته،  با جهت‌گیری مناسب با این اراذل مرزبندی نموده و دامن پاک خود که همان دامان دین مبین اسلام است را از آلودگی و ترشحات این نجاسات پاک نگه دارند.
منابر مساجد، خطبه‌های ائمه جمعه و برنامه‌های متعدد صدا و سیما می‌تواند تمامی نقشه‌های معاندین دین و سرزمین ما را نقش بر آب نموده و داعشیسم را از فرهنگ دینی و مذهبی تشیع دور نگه دارد.
سوءاستفاده این جانوران وحشی صفت از مقام شامخ روحانیت بر همگان واضح است که روحانیت شیعه بر جای مولا علی تکیه زده‌اند که نماد لطافت است و مهربانی، تا آنجا که در صدد بخشش قاتل خود بر می‌آید.
روحانیت شیعه بر جای سید الشهدایی تکیه زده است که بر قاتل خود و نادانی او میگرید.
این روحانیت حکم بر تیغ آجین کردن دختران سرزمین خود نداده و هنوز هم معراج خود را از دامن زنان پاکدامن دانسته و برای بانوان ایران زمین مقامی والا قائل است.
اما با توجه به سوء استفاده معاندین دین مبین اسلام و کهن سرزمینمان از اعترافات این بیمارصفتان لازم به اعلام موضع روحانیون و آیات عظام در برابر چنین حرکات شنیعی می‌باشد تا همگان چونان سابق روحانیون را در کنار مردم بدانند و عبای روحانیون مامن و ماوای درماندگان و بیچارگان بماند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا