خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«چرا فردوسی‌پور درباره شجاعی و عدم حضور زنان در ورزشگاه حرفی نزد؟»

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با انتقاد از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود گفت: آن برنامه‌ای که باید از حق دفاع کند متأسفانه این کار را نمی‌کند. مجری آن برنامه چرا در مورد بازی ایران – سوریه و در مورد ورود بانوان به ورزشگاه و حرف‌هایی که شجاعی زد، صحبتی نکرد؟

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر می‌کنم بابت این پیروزی. این برد را به هواداران تیمم تقدیم می‌کنم. ممنونم از آنهایی که به ما انرژی دادند. بعد از آن ظلمی که در حق ما شد سخت بود به روزهای آرمانی برگردیم. از تمام بازیکنانم بابت این پیروزی پرگل تشکر می‌کنم. بازیکنانم امروز موفق شدند حذف از جام حذفی را جبران کنند و بابت این پیروزی شیرین از آنها تشکر می‌کنم. ما از شش بازی گذشته‌مان از لیگ برتر فقط در دو بازی میزبان بودیم یک دیدار این بازی بود و بازی دیگر مقابل گسترش فولاد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه انتقاداتش نسبت به یک برنامه تلویزیونی ادامه داد: آن برنامه‌ای که باید از حق دفاع کند متأسفانه این کار را نمی‌کند. مجری آن برنامه چرا در مورد بازی ایران – سوریه و در مورد ورود بانوان به ورزشگاه و حرف‌هایی که شجاعی زد، صحبتی نکرده‌ است؟! این آدم یک ابزار است و با امیر قلعه‌نویی مشکل دارد و به من ضربه می‌زند.

وی در ادامه افزود: من از آقای آذری تشکر می‌کنم که شرایط را برای ما فراهم کرد. تیم آقای ویسی هم خوب بازی کرد هر چند ما بر خلاف بازی‌های قبل که بدشانس و کم‌شانس بودیم و با کمترین اشتباه گل می‌خوردیم در این بازی بازیکنان‌مان نشان دادند که روند رو به جلوی را طی می‌کنند. امیدوارم این روال برای تیم ما ادامه داشته باشد و با حضور مرتضی تبریزی و بازگشت سوارز ایرادات‌مان را برطرف کنیم و بهتر شویم.

قلعه‌نویی همچنین خاطر نشان کرد: من هنوز از ظلمی که در گذشته به ما وارد شده است، ناراحتم. ان‌شاءالله مشکل بازیکنان برزیلی ما هم حل شود. شاید اگر من مربی این تیم نبودم کار به اینجاها نمی‌رسید. قبل از اینکه نامه به باشگاه رفته باشد به آن برنامه تلویزیونی رفته است. یک نامه هم از رضا شکاری آمده بود که آن نامه سه روز در فدراسیون بوده است و بعد به ما رسیده. ما فقط از این قضیه لطمه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد قضاوت دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: قضاوت داور در این مسابقه خوب بود و در نتیجه تأثیری نداشت. من فکر می‌کنم گل مرتضی تبریزی هم سالم بود.

وی همچنین تصریح کرد: من زمانی که سرمربی تیم ملی بود این را یاد گرفتم که برای موفق شدن باید توپ‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم. گل کردن و یا از دست دادن توپ‌ها تأثیر مستقیم روی نتیجه دارد.

قلعه‌نویی درباره اینکه تیم ذوب‌آهن در دیدارهای گذشته خود مشکل گلزنی داشت، اما در این دیدار موفق شد شش گل به ثمر برساند، گفت: ما هنوز هم مشکل گلزنی داریم، اما این شانس ویسی بوده که امروز موفق شدیم 6 گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال و رویارویی دوباره او با تیم سابقش خاطرنشان کرد: بازی هفته بعد هم یک بازی عادی مثل سایر بازی‌های لیگ است. نگاه من هم به این بازی مانند یک بازی عادی است و امیدوارم نتیجه آن هم به نفع ما باشد.

وی در مورد چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: بعد از بازی ما برابر سایپا این چمن نزدیک به 60 روز نیاز به زمان دارد تا به شرایط خوب خود برگردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا