خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«و ناگهان» آثار برگزیده رپرتوارش را معرفی کرد

مراسم اختتامیه رپرتوار سه نمایش اقتباسی از گروه تئاتر «و ناگهان» با معرفی آثار برگزیده در تماشاخانه پایتخت به کار خود پایان داد.

به گزارش انصاف نیوز این رپرتوآر که با سه نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم»، «نمایش مزاحم بورخس نشو» و «چرا که صدای تو با صدای من آشناست» به سرپرستی «روزبه حسینی» و با داوری «رویا نونهالی»، «محمد امیریاراحمدی»، «اکتای براهنی» «عادل بزدوده»، «سعید اسدی» و «رامتین شهبازی» اجرا های خود در خانه هنرمندان را پیش از این به پایان رسانده بود.

مراسم اختتامیه این رپرتوار با حضور «محمد امیر یاراحمدی»، «محمد حاتمی»، «عادل بزدوده»، «دکتر روح الله جعفری» و…  با اجرای پژند سلیمانی در تماشاخانه پایتخت برگزار شد.

در این مراسم جایزه بهترین بازیگر زن به «فاطمه نوروزی» برای بازی در نمایش «من پوست شیرم نمی‌گنجم»، بهترین بازیگری مرد علی افشاری برای بازی در «مزاحم بورخس نشو» و جایزه بهترین کارگردانی به «صبا آزادی» برای کارگردانی نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» اهدا شد. این جوایز بر اساس نظر سنجی از تماشاچیان اهدا شد.
جایزه اثر برگزیده از نگاه داوران به نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گم» به کارگردانی صبا آزادی اهدا شد. این نمایش به عنوان اثر برگزیده رپرتوار از تاریخ 27 شهریور ساعت 20:30 به مدت 5 شب تا 31 شهریورماه در تماشاخانه پایتخت اجرا خواهد شد.

بزدوده در انتهای این مراسم گفت: من امیدوارم مدیران ما که تئاتری نیستند و از تئاتر سر رشته ای ندارند بیایند و روی پروژه هایی شبیه به این سرمایه گذاری کنند. ما اهالی تئاتر که همیشه در صحنه بوده ایم ولی امیدواریم آن ها بیایند و در صحنه حاضر شوند.

در پایان محمد امیر یاراحمدی رییس کانون نمایشنامه نویسان (دیگر از داوران) گفت: من برای این داوری این جشنواره را قبول کردم که تئاتر روزبه حسینی یک تئاتر شخصی است. تئاتر او دقیقا خود اوست و این باعث اجتماعی شدن تئاترش می‌شود. من امیدوارم حرکت هایی شبیه به این رپرتوار ادامه داشته باشد و ما بتوانیم شاهد ورود این جوانان به عرصه تئاتر باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا