خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتساب باغ پسته به استاندار تکذیب شد!

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت خبر انتساب باغ پسته به استاندار کنونی این استان را تکذیب کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، دکتر علی اکبر کریمی روز شنبه ضمن تکذیب خبر انتساب باغ پسته به استاندار کنونی استان مرکزی افزود: در سخنان بنده در جشنواره شهید رجایی در هفته گذشته سخنانی تحت عنوان پاکدستی مدیران و کارگزاران مطرح شد که به عنوان شاهد مثال از اراضی باغ پسته یک استاندار این استان سخن به میان آمد.

وی ادامه داد: انتساب این باغ پسته را به استاندار کنونی استان مرکزی قویا تکذیب می کنم چرا که سخنی از آقای زمانی قمی به میان نیامد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در محورهای سخنان بنده لزوم برخورد با فساد در سیستم اداری کشور مطرح شد و در همین راستا در خصوص باغ پسته منتسب به یکی از استانداران اسبق این استان سخنی به میان آمد که این مطلب هیچ ارتباطی با مهندس زمانی قمی استاندار کنونی استان مرکزی ندارد.

کریمی افزود: بنده در خصوص اعمال نفوذ برخی مدیران استان در به کارگیری در اشتغال بدون تشریفات قانونی و آزمون های استخدامی سخنانی مطرح کردم که لازم است در این خصوص شفاف سازی شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت ادامه داد: از سخنان بنده برداشت های متفاوتی شده که این برداشت ها در خصوص انتساب باغ پسته به استاندار کنونی استان مرکزی به هیچ وجه مورد تایید نیست و تکذیب می شود.

کریمی ادامه داد: وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس نظارت بر حسن کار در جایگاه های مختلف است و بنده از اعلام تخلفات در هر منصب و مقامی هیچ ابایی ندارم و بنا بر تکلیف شرعی و قانونی به عنوان نمایندگان مردم عمل خواهم کرد.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی آن متعلق به اراک، کمیجان و خنداب است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا