خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه‌ی مشاور احمدی نژاد به علی لاریجانی

مشاور رسانه‌ای «محمود احمدی نژاد» در یادداشتی تلگرامی به «علی لاریجانی»، رییس مجلس، درباره‌ی انتقاد او از «بعضی از دولت‌ها»، کنایه زد. در اظهارات لاریجانی نامی از دولت احمدی نژاد نیامده بود.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت «علی اکبر جوانفکر» با عنوان «بعضی!» در پی می‌آید:

«آقای علی لاریجانی نماینده محترم قم در مجلس در دیدار با فعالان اقتصادی استان آذربایجان غربی گفته است: «بعضی از دولت‌ها در زمینه‌ی اداره‌ی کشور عملکرد بدی داشتند ولی به هرحال ما وارث این وضعیت هستیم و با غصه خوردن مشکلات حل نمی‌شود».

همگان می‌دانند بعضی از نمایندگان مجلس، در اداره‌ی امور کشور عملکرد بدی داشته‌اند و وضعیت امروز بیش از هر چیز نتیجه‌ی عملکرد و رفتار آنهاست. یک زمانی بعضی از نمایندگان به دروغ مدعی شده بودند که دولت وقت قصد دارد بنزین را به لیتری دو هزار تومان افزایش دهد، ادعایی که در به هم ریختن اقتصاد کشور تاثیر تعیین کننده‌ای داشت. بعضی از نمایندگان با تلاش مستمر در جهت تضعیف و از کار انداخت دولت، برای اعمال تحریم‌های دشمن بستر سازی کردند! به هرحال ما وارث این وضعیت هستیم و چاره‌ای جز غصه خوردن وجود ندارد!

اکنون دوره بخور بخور است، غصه‌هایش را مردم می‌خورند و حقوق‌های نجومی‌اش را بعضی‌های دیگر!»

آقای جوانفکر در یادداشت خود به این اشاره نکرده است که حقوق‌های نجومی بر اساس مصوبه‌ی دولت آقای احمدی‌نژاد پرداخت می‌شد اما دولت روحانی پس از اطلاع از آن جلوی این حقوق‌ها را گرفت و گیرندگان را مجبور کرد که مبالغ گرفته شده را پس بدهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یقیقاجناب جوانفکربهترازهمه می داندعنوان دوره بخور،بخور +بچاپ،بچاپ دوران حکمرانی۸ساله ریاست جمهوری یارغارایشان دکتر احمدنژاد بود وبس!؟لذا پایه گزاری ونهادینه کردن اصل بخوربخورهاوبچاپ بچاپ ها وایجاد فسادها برندش مخصوص دوران دولت های پاک دست نهم ودهم می باشد!!

  2. مدعیان انصاف چرا دروغ منتشر میکنند؟!
    “حقوق‌های نجومی بر اساس مصوبه‌ی دولت آقای احمدی‌نژاد پرداخت می‌شد اما دولت روحانی پس از اطلاع از آن جلوی این حقوق‌ها را گرفت”

    مصوبه حقوقهای نجومی که به استناد حکم جهانگیری در دولت خاتمی بود، هیچ وقت ابلاغ نشد و در مرداد 92 پس از روی کار آمدن دولت روحانی توسط نوبخت و طیب نیا امضا و ابلاغ شد؛ انقدر شرف ندارید که بدانید ملت نامه امضا شده این دو را در خبرگزار یها دیده اند؛ اگر یادتان رفته سرچ کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا