خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«کلاه‌قرمزی و دوستان» می‌آیند

حمید مدرسی همزمان با پایان پخش «کلاه قرمزی» نوروزی با انتشار متنی ضمن تشکر از مردم خبر داد که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال 94 ساخته می‌شود.
تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در این متن که اختصاصا در اختیار ایسنا گذاشته آورده است: «بار دیگر 90روز کار شبانه روزی گروهی دست چین از بهترین‌ها ‌، دست‌چینی از دستان جادوگری عروسک‌گردان‌ها و جمع حنجره‌ طلایی‌هایی که به 20 شخصیت ملی و ماندگار عروسکی این مجموعه روح و زندگی می‌بخشند تا ما آنها را باور کنیم، سپری شد.
باوری که زوج هنری تلویزیونی و سینما طهماسب و جبلی ثابت کردند که آمار پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ تاریخی کودک و نوجوان (کلاه قرمزی) اتفاقی نیست؛
گروه پرآوازه و بی‌ادعا که طی سال‌های گذشته هنر می‌آفرینند و شادی را در هر نقطه جهان که ایرانی است به ارمغان می‌آورند و بی هیچ ادعایی در این شادی با مردم شریک هستند و حالا دوباره قضاوت می‌شوند.
انتخاب مجموعه کلاه قرمزی 94 به عنوان پربیننده‌ترین برنامه نوروزی از سوی مردم مسیر دشواری را پیش‌روی ما سازندگان این برنامه ترسیم می‌کند تا بتوانیم انتظار بیش از سی میلیون تماشاگر را این‌بار در فیلم جدید سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال 94 برآورده کنیم.
از طرف پروژه کلاه قرمزی از اعتماد مردم متشکریم.»
به گزارش ایسنا، فیلمبرداری بخش‌هایی از مجموعه کلاه قرمزی که قرار است در اعیاد خاص پخش شود،ادامه دارد و هفته آینده پیش تولید فیلم سینمایی آغاز می‌شود و ترجیح تهیه‌کننده این مجموعه این است که جزییات بیشتر درباره‌ی فیلم سینمایی را متعاقبا منتشر کند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا