خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت برای «تماشای یک تئاتر جنسی و مستهجن»!

یک کانال تلگرامی تندرو در متنی با عنوان «دعوت از وزیر ارشاد و رییس جمهور برای تماشای یک تئاتر جنسی و مستهجن!»، مدعی «تمسخر روحانیت و مداحان در آستانه محرم!» شده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن این کانال به نام «بولتن ویژه خبری» نوشته است:

این شب‌ها تئاتری در مجموعه فرهنگی [!] شهید چمران (بولینگ عبدو) در حال اکران است که علاوه بر محتوای سخیف جنسی و شوخی‌های ناشایست و غیراخلاقی، در بخشی‌هایی از آن اقدام به تمسخر و استهزای روحانیت بر روی منبر می‌نماید!

هرچند پیش‌بینی می‌شود با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، اکران این تئاتر دو ماه متوقف خواهد شد، اما چنین اقداماتی آن هم در آستانه ماه محرم هیچ توجیهی ندارد.

البته برکسی پوشیده نیست که فضای تئاترهای کمدی را سراسر طنز مستهجن و جنسی فرا گرفته اما به نظر می‌رسد هتاکی به جامعه‌ی روحانیت، مراسم عزاداری و مداحی بدعت تازه‌ای است در راستای حمله به اعتقادات جامعه‌ی جوان همزمان با فرا رسیدن ماه‌های محرم صفر.

گفتنی است جمعی از جوانان دغدغه‌مند در این راستا نامه‌ای تنظیم کرده و طی چند روز آینده از جناب وزیر ارشاد دعوت خواهند کرد تا به همراه فرزندان (دختر و پسر)، همسر، پدر و مادر خود به تماشای این تئاتر مستهجن و جنسی بنشینند!

ضمناً در اقدامی دیگر قرار است جناب رییس جمهور نیز به همراه خانواده برای تماشای این تئاتر دعوت شوند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا