خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رم لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401

در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا امشب رم و لسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده رم لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم رم و لسترسیتی امشب از ساعت 23:30 در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم می‌روند تا یک پای فینال مشخص شود. پخش زنده بازی رم و لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده رم لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401

رم به سرمربیگری ژوزه مورینیو سرمربی این روزها افول کرده دنیای فوتبال حالا در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا است و از سوی دیگر در سری آ برای کسب سهمیه اروپایی لیگ اروپا و حتی شاید در بهترین حالت لیگ قهرمانان می‌جنگد.

رم فصل عجیب و پرفراز و نشیبی از سر گذرانده و به هیچ وجه نمی‌توان با اطمینان گفت که این تیم می‌تواند امشب حتی با وجود تساوی 1 بر 1 در بازی رفت به فینال برسد.

لسترسیتی براندن راجرز در سالیان اخیر همواره یکی از تیم‌های خوب و مطرح لیگ برتر انگلیس بوده و گرچه در فصل جاری مثل همیشه خوب نبوده اما همچنان تیم قابل احترامی است.

هر دو تیم در 5 بازی آخر خود 3 تساوی داشته‌اند با این تفاوت که رم 1 شکست و 1 پیروزی در برابر 2 شکست لستر در 5 بازی پایانی به ثبت رسانده است.

تنها تقابل تاریخ دو تیم همان بازی رفت در همین مرحله است که با تساوی به پایان رسید. برای پخش زنده بازی رم لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رم لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401 از Sport TV

پخش زنده فوتبال رم و لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401 (گزارش ایتالیایی)

پخش زنده فوتبال رم و لسترسیتی 15 اردیبهشت 1401 (گزارش انگلیسی)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا