خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور مشکات الزهرا صفی در رولان گاروس پاریس قطعی شد

به نظر می‌رسد، حضور مشکات الزهرا صفی در رولان گاروس پاریس قطعی گردیده است. پدیده تنیس ایران بار دیگر در یک رقابت مهم شرکت خواهد کرد.

به نقل از تنسیفا، بعد‌ از مسابقات مهم اوپن استرالیا، حضور مشکات الزهرا صفی در رولان گاروس پاریس قطعی شده و او جواز حضور در دومین گرند اسلم سال 2022 را کسب کرده است.

دختر شگفتی ساز تنیس ایران به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش جوانان دومین مسابقات مهم سال 2022 حضور خواهد داشت . امیدواریم که او بتواند با نتایج درخشانش قدم بزرگی در راه سخت و دشوار موفقیت بردارد.

مشکات الزهرا صفی که در حال حاضر در رتبه ۷۶ دختران جهان است، مسابقه خود را از جدول مقدماتی این رقابت‌ها آغاز خواهد کرد. برای اولین بار است که یک دختر ایرانی در بخش جوانان مسابقات رولان گاروس به میدان می‌رود.

صفی دی ماه گذشته با حضور در مسابقات اوپن استرالیا تاریخ‌ساز شد و اولین پیروزی تنیس ایران را در این گرند اسلم رقم زد. جدول مقدماتی بخش جوانان رولان گاروس از تاریخ ۲۶ ماه مه ۲۰۲۲ (۵ خرداد ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.

مشتقانه منتظر شروع این مسابقات هستیم تا تاریخ‌سازیه دیگری از پدیده ورزش ایران ببینیم. او اگر بتواند روند رو به رشد خود را حفظ کند، قطعا در آینده می‌تواند تبدیل به نامی بلندآوازه در تنیس زنان شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا