خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا ندای زاهدان متوقف شد؟

یکی از سایت های خبری محلی سیستان و بلوچستان با جهت گیری اصلاح طلبی به نام ندای زاهدان متوقف شد.

به گزارش انصاف نیوز، در توضیحات توقف این سایت به قلم رضا باوفا نوشته شده است:
بعد از گذشت  470 روز از افتتاح سایت و انتشار  نزدیک به 6هزار و 200مطلب شامل یادداشت، خبر، گزارش،مصاحبه و … امروز و دراین لحظه پایان کار سایت ندای زاهدان را اعلام می کنم.
در حالی که تعداد بازدید کنندگان سایت به روزانه بیش از پنج هزار نفر رسیده بود گرفتن این تصمیم به هیچ عنوان آسان  نبود.
باعث افتخار است که طی این مدت دوستان زیادی از سراسر استان و حتی خارج از استان همراه ندای زاهدان بودند و همیشه و در همه حال پشتیبان و یاری رسان ما. حمایت های معنوی مخاطبان سایت که از طرق مختلف به سایت ابراز لطف می کردند را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.
سعی کردیم طی این مدت همراه و همگام مردم باشیم و منافع انها از هر چیز دیگری برایمان اهمیت و ارزش  بیشتری داشته باشد. تلاش برای  وحدت بین شیعه و سنی و بلوچ و فارس ازمهمترین اهداف ندای زاهدان بود. اعتقاد داشتیم تا وقتی درگیر قومیت و مذهب باشیم، تا وقتی بومی و غیر بومی و بلوچ و فارس و شیعه و سنی دغدغه ما باشد پیشرفت نخواهیم کرد. امروز دیگر مرز بین قاره ها نیز در حال برچیدن است و دنیا به سمت دهکده جهانی پیش می رود اما ما همچنان اندرخم یک کوچه ایم.
شاید در این مسیر ناخواسته به شخصی بی احترامی شد و یا به ناحق مطلبی در خصوص کسی منتشر شد، به همین خاطر لازم می دانم از همه ی این عزیزان عذرخواهی کنم و حلالیت بطلبم.
آنچه که به آن اعتقاد داشته و همچنان دارم همان شعار ندای زاهدان یعنی ” دانستن حق مردم است ” است. در دنیای کنونی نمی توان هیچ خبری را مخفی و مردم را از حق دانستن محروم کرد. امروز دیگر چاره ای جز به رسیمت شناختن گردش آزاد اطلاعات نداریم. ظهور و بروز وبلاگ ها و وب سایت های جدید با مدیریت جوانان شایسته استان در همین راستا باعث خوشحال و شادمانی و مایه امیدواریست.
امیدوارم سایت ها و رسانه های استان به خصوص آنها که به تازگی وارد عرصه شده اند در مسیر تحول حوزه اطلاع رسانی استان گام بردارند.
اعتراف می کنم که این تصمیم در این لحظه یکی از سخت ترین و ناراحت کننده ترین تصمیم های زندگیم بوده است اما ماندن در این عرصه را به هر قیمتی نمی پذیرم. اتهام ها و توهین ها و تخریب های مخالفین طبیعی و  قابل پذیرش است اما …
به هر حال این دفترهم به پایان رسید ،شاید روزی در جایی دیگر و در عرصه ای متفاوت  دفتری جدید آغاز شود. برای همه ی مردم استان و  ایران پیروزی و سربلندی آرزومندم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا