خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“اینترنت جزء نیازهای اساسی مردم شده است”

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در حال حاضر سرویس اینترنت از حالت سرگرمی خارج و جزء نیازهای اساسی مردم شده است.

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی در مراسم افتتاح پروژه‌ی توسعه‌ی شبکه‌ی ثابت یک شرکت خصوصی با تکنولوژی VDSL و FTTC با اشاره به اینکه توسعه‌ی ارتباطات پرسرعت در مناطق کمتر توسعه یافته و دسترسی خانوارها به اینترنت پرسرعت ثابت یکی از اهداف برنامه ششم توسعه است، گفت: ارائه‌ی این سرویس با توجه به ماهیت دسترسی خانوارها باید بر بستر ارتباطات ثابت شکل بگیرد، بر همین اساس این هدف با همت و تلاش بخش خصوصی کشور در قالب اپراتورهای دارنده‌ی پروانه‌ی FCP قابلیت تحقق دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در مناطق نوسازی که امکانات کمی دارند، بر اساس انگیزه و علاقه‌ی دارندگان پروانه به سرویس‌دهی در حوزه‌ی ICT اتفاق افتاده و امیدوارم رضایت مردم، انگیزه بیشتری برای توسعه‌ی شبکه‌ی ارتباطات ثابت برای اپراتورها فراهم کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در حال حاضر سرویس اینترنت از حالت سرگرمی خارج و جزء نیازهای اساسی مردم شده است، اظهار کرد: جوانان می‌توانند با استفاده از ظرفیت بسترهائی که فراهم شده کسب و کارهای نو ایجاد کرده و به بازارهای مختلف دسترسی پیدا کنند.

وی تاکید کرد: رگولاتوری نیز با رویکرد تسهیل گری تلاش می‌کند در مسیر توسعه، موانع را از پیش پای اپراتورهای دارنده پروانه ارتباطات ثابت بردارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا