خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقویت احتمال انتخاب «رییس کرمی» به ریاست هلال احمر

با برگزاری جلسه‌ی شورای عالی جمعیت هلال احمر ایران، دو نفر منتخب شورا به‌عنوان کاندیدای ریاست جدید جمعیت به رییس جمهور معرفی می‌شوند. تا کنون چهار نفر کاندیدای این مسوولیت شده‌اند که سیدرضا رییس کرمی از بخت «بسیار بالایی» برای احراز این پست برخوردار است.

بر اساس گزارش دریافتی انصاف نیوز، پس از نامزدی دکتر رییس کرمی برای احراز این مسوولیت، اقبال شخصیت‌های شورای عالی به گونه‌ایست که احتمال انتخاب رییس کرمی را بسیار بالا برده است.

رییس کرمی از شخصیت‌های خوشنام، نیروهای متدین، ارزشی و انقلابی و معتدل است که ریاست بخش پزشکان ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 را بر عهده داشت و در سازماندهی این ستاد نقشی پر رنگ و موفق ایفا کرد.

رییس کرمی فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران و استاد این دانشگاه، متخصص کودکان و فوق تخصص روماتولوژی کودکان است که دارای سوابق روشنی در مدیریت نهادهای انقلابی، فرهنگی و دانشگاهی از جمله معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم، معاونت درمان هلال احمر و همچنین جهاد دانشگاهی است.

دکتر رییس کرمی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران است که حائز بیشترین تعداد رأی در انتخابات نظام پزشکی اخیر در استان قم شد.

در حال حاضر دکتر سید امیر محسن ضیایی ریاست هلال احمر را بر عهده دارد که از این سمت استعفاء داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا